vi har svaren :D

               Anonym om novell:
Jag undrar en sak.. kanske en dum fråga menmen.. Jo är "menshålet" samma hål som man har sex i?? Hoppas ni fattar frågan hehe..:)

Svar: Ja det är samma hål ;)
Men däremot så kommer kisset ur ett annat hål.



Anonym
om novell:
Kan man ha duch strålen vid musen fast man har mens?
Snäla jag vill ha svar på dena fråga så snappt som möjlit.

Svar: Ja, det kan du. Men det är inte bra att rikta strålen rakt in, utan stimulera klitoris med den istället :) Det är jätteskönt! Brukar göra de ofta.



nini om Munnen förmedlar många känslor?:
hej vad menas med: att man är våt?



Svar: Det betyder att man är kåt/upphetsad. Våt= kåt! :)



Joel om novell!!:D:
Ni som driver denna blogg vill ni a fyrkant med mig någon gång? ;)


Svar: Absolut. KOntakta oss på [email protected] så pratar vi mer där baby ;D




A om Sista chansen att fråga:
hej ja har ett par frågor som ni kanske kan svarA på om ni har tid :$ Juste vill ba säga att er blogg e skit bra!
1 vad är anus , ? eller asså kan du förklara vad det är och så ?
2 kan du försöka förklara lite hur man suger av nån ? asså ja fattar inte , ska man suuuuga på kukens topp typ ? som en klubba , asså nästan som när man gör sugmärke , eller ska man ba ha kuken i munnen och ja vene vad leka med den me tungan ? hur gör man :O ?!
3 , när man runkar av nån , kan man andvända båda händerna ? vad är bäst ? :)
4 tycker killar det är äckligt om tjejer har röda prickar på f*ittan ?
5. va betyder styvna bröst , eller asså typ " mina brösta styvnade " eller va man sejer:p va betyder d

tacksam för svar er blogg e bäst!


Svar: 1. Anus är ditt rumphål.
2. Jag har gjort ett inlägg om de tidigare så de är bara att kolla längre bak i arkivet. :)
3. Jag tycker personligen inte du ska använda båda händerna kan se lite konstigt ut.... men du gör som du vill.
4. Ja de flesta av våra killkompisar tycker de. Men de finns produkter på apoteket som vi ska tipsa om i ett inlägg snart.
5. Bröstvårtorna blir hårda. Antingen för man är kåt eller så fryser man.


Före                           Efter






Anonym om ej sexrelaterat:
måste verkligen ha svar på dethär! snälla!
i början av min slid öppning så är det som strävt om man säger så.. det är små prickar, fattar ni? är det onormalt och har jag typ svamp i underlivet eller något sånt?!?!? :o är så jäkla orolig! kan man ha det om man är oskuld? kram!




Svar: Jag rekomenderar dig arrt gå till ungdomsmottagningen för de verkar inte stå helt rätt till. :D
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag måste bara få svar på detta för jag är så jävla kåt!!!!!

Jag är 12 år och min mamma är ganska stäng med det med sex så jag undrar om det finns en sak hemma som man kan ha som dildo typ eller nåt man kan göra tacksam för svar!!!! Vill ha svar för jag e så kåt just nu !!!!

2010-01-11 @ 18:29:59
Postat av: .

måste verkligen ha svar på dethär! snälla!

i början av min slid öppning så är det som strävt om man säger så.. det är små prickar, fattar ni? är det onormalt och har jag typ svamp i underlivet eller något sånt?!?!? är så jäkla orolig! kan man ha det om man är oskuld? kram!



Svar: Jag rekomenderar dig arrt gå till ungdomsmottagningen för de verkar inte stå helt rätt till.

kram



asså , ska man visa fittan för dom på um så dom fattar? och finns det nåt annat att göra än att gå till um, för det finns inget nära där jag bor och va pinsamt att gå dit.. jag vet . nästan alla har gått dit nån gång men ändå.. ERAN BLOGG ÄR BÄST

2010-01-11 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0