novell

Hej! Mitt internet har strulat hela dagen... Trodde jag. Haha jag hade tydligen råkat sätta off på wireless :S haha hur dum får man vara? xD
Jag slänger in en novell snabbt sen uppdaterar jag mer. Kram
(Jag har lagt in ettan tidigare.)


Idrottsläraren 2

Det var dags för idrottslektion igen äntligen! Jag klädde på mig mina svarta shorts och ett vitt linne, jag struntade i sport bhn denna gång. Han kommer nog att tycka om det. Mina styva bröstvårtor synas igenom.

Jag drog på dojjorna och gick sedan in i idrottshallen. Idag låg det basketbollar framme. Min tur igen. Jag och bollar funkar bra ihop. Och mina bröst kommer att studsa sexigt när jag hoppar upp och skjuter bollen i korgen.

- Hejhej! Som ni ser ska vi ha basketlektion idag! Sa Adam(idrottsläraren)
-Hej(sa de flesta i kör)

Alla fick ta en varsin boll och börja springa runt salen med boll och studsa den och göra lite dribblingar samtidigt. Adam sprang med alla samtidigt. Han sprang nu bredvid mig.

- Jag hade väldigt trevligt sist viskade han i mitt öra.
-Mmmm jag med viskade jag tillbaka.
-Stannar du kvar lite längre efter lektionen idag också?
-Mmmm

Jag fortsatte att springa och dribbla med bollen och precis som jag ville så studsade mina runda tajta bröst som på film.

Det blev sedan match. 1 lag mot ett annat. Mitt lag vann såklart efter heta pass och skott av mig.
Nu började elever att lämna salen och jag stod kvar vid en korg för att träna på straffkast.
Nu hade alla dragit förutom Adam som samla ihop bollarna.

-Kan du kasta hit din boll ropade han bort till mig.

Jag kastade bollen bort till honom och gick sakta emot honom.

- Vad hade du tänkt att vi skulle göra nu då ? sa jag förföriskt.

- Jag håller inte i nån knatteträning idag och det är ingen hemma hos mig än. Är du intresserad av att följa med mig hem?

Inbjudan lät för bra för att vara sann men ändå, skulle vi knulla i han och hans frus säng? Det skulle kännas väldigt konstigt men jag vill ju ha Adam, jag ska bara ha honom.

- Aaah visst jag följer med jag ska bara ta en snabb dusch sen möts vi på parkeringen.

-Ok vi ses där min bil är den svarta bmwn

Jag hoppade snabbt in i duschen. Jag börjar bli väldigt kåt när jag tvättade hela min kropp med tvål och stannade till extra länge med mina fingrar vid klittan. Jag slängde på mig mina jeans och min svarta bh och svarta topp. Packade ihop allt och gick till parkeringen.

Adam stod redan där och packade in sin väska i bilen.

-Skulle du kunna sitta därbak? Jag vill inte att så många ska se att jag rövar med mig en sexig ung elev hem sa Adam flörtigt men som om han verkligen mena det.

Så jag hoppade in bak i bilen bakom honom. Jag ville göra honom väldigt kåt och jävlas med han för att jag fick sitta där bak så jag viskade förföriskt i hans öra.
- Jag som hade velat sitta fram hos dig och slicka och suga din kuk medans du körde.

- Åååh det hade jag verkligen gillat men jag kan inte riskera att någon ser oss, det vet du.

Och ja det visste jag. Det vi höll på med var förbjudet. Han skulle både mista sitt jobb och sin fru om någon fick reda på våra sexuella affärer.

Nu var vi äntligen framme vid hans hus. Det var ett mysigt timmerhus. Jag skulle trivas hur bra som helst där tänkte jag. Nejnej jag får ju inte tänka så. Det vi har är enbart kemi. Sexuellt galen kemi. Vi får se hur länge det håller. Jag hoppas på så länge som möjligt. Jag bara älskar hans sexiga kropp och hans stora kuk och hans doft. Han var för mig den ultimata sexpartnern.

Vi sa inte så mycket utan gick in i huset och slängde av oss väskorna och ytterkläderna på golvet. Jag vände mig om och möttes av en hård passionerad kyss. Adam började att hysteriskt knäppa upp mina jeansknappar och drog av mig byxorna så att mina svarta string blottades. Han smekte mig försiktigt på klittan utanför trosorna och jag kände hur jag rös till och blev våt.

Han drog av mig toppen så att jag bara stod i underkläder.

-Jag ska bara fixa några grejjer, du kan gå in i sovrummet om du vill sa Adam.

Jag tvekade, det skulle kännas för konstigt att ha ligga med honom i samma säng som hans fru gjorde det i.

- Finns det ingen annanstans vi kan vara? Någon som är mindre privat liksom? Sa jag försiktigt.

- Okej om du går upp för trappen och sen direkt till höger så är vårt gästrum där, jag kommer snart svarade han.

Jag tog mina kläder och gick upp och in i gästrummet. Jag undrade vad han höll på med där nere och längtade efter honom. Jag började att smeka mig själv på klittan och kände hur jävla våt jag var. Jag slickade mina fingrar och körde sedan in dem i min fitta och började att pulla mig själv.
- Åååh åååh stönade jag tyst.

Nu stod han där vid dörren och kollade på vad jag sysslade med.
- Startar du utan mig?sa han retfullt och ställde sedan ner de saker han hade med sig.

Han hade hämtat glidmedel och grädde och jordgubbar. Jag visste att de skulle användas till alla möjliga lekar. Han gick fram till mig och drog av mig mina trosor och knäppte upp och slängde iväg min bh. Jag älskar att bli dominerad på det sättet. Han ska ha full kontroll och göra allt han vill med mig.

Han tog fram grädden och kletade ut den över mina bröst och sedan ner för magen mot mitt våta underliv. Han körde in ett finger och kände på min våta insida och log. Sedan kletade han på grädde även där. Han hämtade en jordgubbe och sög av den sedan höll han den emot mitt våta sköte och började att smeka jordgubben emot mig. Jag gnydde lite tyst av njutning och han körde in jordgubben i mig.

Han började sedan att slicka bort grädden ifrån mina bröst och jag kände hur styva mina bröstvårtor blev. Han slickade ner för magen och emot mitt pulserande underliv. Han slickade på mig klitta och sedan bet han i jordgubben och med munnen körde han jordgubben försiktigt in och ut ur mig. Jag började att stöna högre och högre. Det var så jävla skönt.

Han drog jordgubben ur mig och åt upp den och började sedan att slicka mig och pulla mig håårt. Jag kände hur det var nära att komma för mig och jag skrek ur mig en explosiv orgasm. Jag tog några andetag och sedan resta jag mig upp.

-Nu är det min tur att göra det skönt för dig sa jag.

Jag drog ner hans byxor och drog av han tröjjan. Jag smekte han hårda lem utanför kallingarna och drog ner dem och hans styva kuk dykte upp framför mig. Jag tog tag i den och började att slicka hans ollon försiktigt och sedan tog jag så mycket jag kunde av hans kuk i min mun och började att suga hårdare och hårdare. Adam stönade högt och började att stöta sig emot mig för att visa att han ville ha mer.

- Kan inte jag få ta dig hårt i din tajta röv? Frågade han njutande.

Jag hade tidigare hört att analsex kan göra väldigt ont men med mycket glidmedel så går det.

- Okej om vi använder all glidmedel du tog med dig svarade jag.

Han tog fram tuben och sprutade ut mycket i sin hand och smörjde in sin bultande kuk. Jag ställde mig på knä och böjde mig framåt och jag kände hans fingrar som började att smeka min fitta. Han smekte mjuk och skönt med glidmedel runt klittan och sedan förde han in sina fingrar i mig och börja att pulla mig. Jag kände hur jag igen blev kåtare och kåtare. Han förde sin kuk emot min röv och förde sakta in den.

Jag kände att de sved och spände och han märkte att jag kände mig lite obehaglig så han började att pulla mig hårdare och mer intensivt och det var så jävla skönt och med en stöt sköt han in hela sig stora jävla kuk in i mig. Jag skrek till av smärta men det släppte ganska så fort får jag var så jävla kåt. Hans ena hand pullade mig och hans andra hand drog tag i mitt hår medans han hård knullade min tajta röv.
Vi båda stönade högt och jag kände hur orgasmen sköljde över mig och jag skrek ut.

- Ååååh jag kommer igen, och det gjorde jag verkligen.
-Jag kommer också, jag ska spruta din röv full sa Adam.

Min röv hade börjat tappa känsel så jag kände inte att han kom men när han sedan drog sig ur och la sig på sängen bredvid mig så kände jag hans sperma rinna ur mig.

Efter jag hade torkat av mig alla vätskor och klätt på mig så gick jag hem. Glad över att fått reda på att jag inte bor mer än 3km ifrån Adam, Min älskare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man ha duch strålen vid musen fast man har mens?

Snäla jag vill ha svar på dena fråga så snappt som möjlit.

2010-01-10 @ 21:33:35
Postat av: Anonym

är den / alla dom sanna



svara :D snällla

2010-01-10 @ 22:37:31
Postat av: Anonym

Jag undrar en sak.. kanske en dum fråga menmen.. Jo är "menshålet" samma hål som man har sex i?? Hoppas ni fattar frågan hehe..:)

2010-01-11 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0