shave

Anonym om Analt:
kan ni ge tips på vad man kan använda när tjejer rakar sej där nere?

Menar du medan man rakar sig eller efter? Jag använder mig utav Gillette's satin care- avocado twist  som rakskum(egentligen rakgel) Den fungerar utmärkt! och med Gillette Venus Embrace Rakhyvel så kan jag för det mesta t.o.m raka mothårs! Den är verkligen skitbra! hehe värsta reklamen nu, men det är de bästa rakprodukterna jag haft!

det är dock ganska dyra produkter men det är helt klart värt de! finns att köpa lite överallt tror jag, typ åhlens:)

Brukar inte smörja in mig elr nåt efter, detta räcker för mig;)

Anonym om Analt:
Dela med er mer utav era sexupplevelser!:]

haha vi försökeer! o vi har gjort det.. men ärligt talat så liknar sexakterna varann väldigt mkt.. o man kan inte skriva samma sak om o om igen..;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0