Analt

märker att vissa nya som börjar läsa vår blogg kommenterar gamla inlägg, vilket är skitkul (eftersom det betyder att ni går igenom och kanske lär känna våra karaktärer bättre! :D ) men sen är det ju också lite synd då det inte är många som ser vad ni skrivit :/ Tyckte att den här kommentaren var bra! särskilt då jag inte kan beskriva hur det känns med analsex eftersom jag aldrig provat på det. men ni läsare kanske undrar hur det känns? ja då rekommenderar jag er att ta en titt på detta! Jag tycker att det var jätte intressant att läsa, och se om det nu är något som jag kanske borde prova- vilket jag nog inte kommer göra, då det står mest negativt hehe:P
.
"Vet att det här är ett gammalt inlägg men är en ny läsare och måste bara säga att om du inte prövat analt än så kan jag säga att du verkligen inte gått miste om något. Jag älskar att pröva på nya saker men analsex gör verkligen bara ont och är inte skönt någonstans. Väldigt obehagligt att sitta efteråt och man känner sig typ blöt och rinnig haha vet inte riktigt hur jag ska förklara det :P Men det kanske finns dom som tycker det är skönt, vad vet jag. Men kör nog aldrig analt igen. Måste verkligen älska den killen rejält om det ska hända i så fall. Puss och Kram på er!"

Tack så hemskt mycket, jag tycker det är jätte kul när ni läsare delar med er utav era upplevelser! Så om ni vill skicka in till oss så gör gärna det! så kan vi publicera era äventyr! - anonymt, elr inte - du bestämmer! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni ge tips på vad man kan använda när tjejer rakar sej där nere?

2009-12-25 @ 01:32:32
Postat av: Anonym

Dela med er mer utav era sexupplevelser!:]

2009-12-25 @ 01:36:07
Postat av: Liss

Nej vad kul att ni publicerade min kommentar! :D Har kollat igenom nästan hela bloggen nu och tycker om den sjukt mycket. Har faktiskt även sparat den som favorit så att jag hittar den lättare haha fortsätt som ni gjort!

2009-12-25 @ 03:18:08
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Fast analsex kan vara jätteskönt, är ju mera en smaksak! :)

2009-12-25 @ 10:32:36
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0