svar på tal..

Anonym om Glidmedel:
Haha man märker så jävla hårt att du har kopierat mycke av texten. Hahahaha

Svar: okej eftersom du verkar "kunna" allt så undrar jag vart jag har kopierat den här texten, visst jag har tagit inspiration men absolut inte kopierat helt från en text:)

Anonym om vart går gränsen?:
Va fel du har och va äcklig du är som ens skriver såhär.

Svar: eftersom du skriver på det sättet mot mig så antar jag att du själv är lite mullig, och jag menar absolut inte att det är rätt att kränka mulliga, men det jag säger är bara att det inte är ofta som kränkning mot smala personer uppmärksammas på samma sätt, vilket jag tycker är fel. Och förklara gärna för mig vrf jag har fel och vrf jag är så äcklig som uttrycker mina åsikter?
kram:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud vad omogna kommentarer, vad är det här! för det första, om man skulle kopiera från nån, vad gör det? det är väl jättebra att all info står samlad på en sida och varför inte kopiera något då det man vill säga är inprincip samma sak, isåfall slipper man ju ödsla massa onödig tid (menar inte att ni kopierat men menar att om man gör det är det helt ok enligt mig iaf). sen förstår jag ditt resonemang om det där med mulliga/smala. jag tycker inte ni ska ta åt er av skiten folk skriver, och om dom är inne här och läser så verkar dom ju gilla eran blogg på nåt vis ändå:) sluta inte blogga. tänk vad många personer ni kan hjälpa och har hjälpt. många ungdomar har inga näravänner att prata med och många vågar inte gå till en ungdomsmottagning. fast tycker ni att det är väldigt tråkigt så bör ni ju inte göra det förstås. sorry för en lång kommentar men kände bara hur less jag blir på folk som klagar och som borde skaffa sig något vettigt att göra istället. kram

2010-01-10 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0