Svar, ,,,,,

anonym om killen elr kompisarna..:
hej jag har ett stort problem och behöver råd!
jag är förälskad i en kille som är 13 år och jag är själv 15 år, han går på min skola och där är det väldigt tabu att tjejen är äldre. och om jag ska vara ärlig ser han mycket äldre ut och är 1.80.. men jag vågar inte chansa för tänk om han inte är den jag tror han är? han verkar vara lite arrogant typ "alla tjejer vill ha mig" typen men det är något speciellt med han som får mig att dras till han. snälla hjälp ! vad ska jag göra, vad hade ni gjort?



Svar: Jag hade faktiskt tagit kontakt med killen och börjat prata med & mer så ser du ju om han är den killen du tror eller om han är arrogant. Och skit i vad alla andra tycker om vi säger att du skulle bli ihop med honom, om alla skulle bry sig om vad alla tyckte hela tiden hade typ alla .. ja ajg vet inte vad! Men som sagt skit i alla andra och följ mag känslan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej.

jag är väldigt kåt

men ja hittar inga romantiska filmer där dom har mkt sex i , ja vill´inte kolla på porr

så kan ni ge tips på romantiska filmer?:D

2009-12-28 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

Hejsan jag heter Alexandra och har lite problem här och där i livet som ni skulle kunna lösa!



1 jag är tjej som ni förtår och gillar en kille som är tre år äldre! vi går i samma skola och sånt men ja det känns lite konstigt men han gillar mig också ni vet så det ska vara! han äromtänksam och everything! Vad skulle ni gjort i de läget?



2 Jag vet inte om jag är spräckt jag har knullat en gång och hade skit skönt och sånt men han hade inte så stor kuk kanske bara 15 och ja venne riktigt men sen körde ja in en sak i fittan och när ja tröck typ kanske efter 17 cm gjorde de sjuhelvetes ont verkligen! Vad tror ni liksom heh?



3 ÄLskar eran blogg hur mycket om helst! ;);););)

2009-12-28 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0