killen elr kompisarna..

Anonym om Pinsam sexupplevelse:
Hej!
jag ahr ett problem. jag är kär i en kille i min klass. för ett tag sedan tänkte jag på honom hela tiden och så.
men nu så typ gillar jag honom ibland. för ibland är han så jvla dum i huvudet! ibland byter han inte kalsonger på typ en vecka. men ändå så är han så snäll, och snygg och fin! jag och mina kompisar brukar typ dissa honom bakom hans rygg, och det är inte så att jag bara hänger med för grupptryck eller så. jag tycker verkligen illa om honom ibland.
men han är så underbar när han sätter sig nära mig på rasten, och ler mot mig, och tittar på mig :')

men mina kompisar gillar honom inte, och jag vill inte 'förlora' dem om jag blir tms med honom?
jag vet inte om han gillar mig nu, fast jag vet att han har gjort det från och till sedan skolan började i augusti, för det har hans kompisar sagt till mig att han har sagt till dem.

vad ska jag göra ? :(

Svar: om du verkligen gillar den här killen så tycker jag att du ska satsa på honom och om dina kompisar inte kan stå ut med dig då så kan man väl inte ens kalla dem för äkta kompisar? Jag har själv varit i din situation men valde dock mina vänner före killen vilket jag senare ångrade starkt! Det där med att han inte byter kalsonger på en vecka är väl inte så jätte fräscht men ärligt talat så tror jag att det finns många som inte gör det:/ Du ska absolut inte känna att du förstör vänskapen du har med dina kompisar, ifall de avstår från att vara din kompis (vilket jag faktisktinte tror de kommer att göra i slutändan) så är det deras val. Försök att prata med dem, och visa dem hur du känner för den här killen. De borde ändå förstå och stötta dig i stället, om du vill kan du också prata med killen om ni kommer närmre varann:) förlåt för ett litet tafatt svar med kanske en aning konstiga formuleringar men mina batterier på datorn tar snart slut! hoppas verkligen allt löser sig för dig! skulle vilja vara din kompis just nu o stötta dig men hoppas detta räcker, kram<3

Kommentarer
Postat av: Hmmm...

Först måste jag bara säga att jag älskar er blogg, hihi (aa



men nu har jag en liten fråga, som inte handlar om sex, men hoppas att ni kanske kan svara endå :)

det är såhär att jag har tyckt om en kille nu i ungefär ett halv år, jag är jättebra kompis med han och så, sen berättade jag för mina bästakompis, som jag vart bästavän med nu i 8 år, hur mtk jag tycker om den killen osv, och då sa min bästis att hon aldrig skulle kunna göra något med han så länge jag tyckte om honom, (hon hade aldrig pratat med han tidigare, men jag misstänkte att hon ville ha honom), sen så var jag med den killen samma dag jag pratat med min bästis, så skulle jag åka hem till henne och lämna en tröjja, så var vi kvar hos henne, jag och killen, och då började min bästis typ strula med han och så, jag brydde mig inte så mkt just då, för jag ville inte börja bråka med henne för hon betydde så mkt för mig, men hon sjönk väldigt mkt i mina ögon då, nu är dem tsm också, och hon dissar mig hela tiden, för att vara med den killen. Hur ska jag göra, är hon värd att ha kvar mig som kompis, eller förtjänar jag nån bättre ? Vet inte hur jag ska göra.

2009-12-27 @ 23:24:37
Postat av: Anonym

hejsan

jag har en fråga.

jag brukar raka mig när nere men jag får röda prickar! :(

har sett på reklamer från apoteket att man kan köpa sånt speciellt raklödder typ men jag skulle aldrig kunna med att gå in och köpa ett sånt! och sen kan jag inte prata med mamma och be henne göra det heller, det är för pinsamt :(

så jag undrar helt enkelt om det finns nåt annat sätt att motverka röda prickar? jag rakar alltid medhårs och med raklödder men får prickar ändå, tacksam för svar! kram <3

2009-12-27 @ 23:29:18
Postat av: anonym

hej jag har ett stort problem och behöver råd!

jag är förälskad i en kille som är 13 år och jag är själv 15 år, han går på min skola och där är det väldigt tabu att tjejen är äldre. och om jag ska vara ärlig ser han mycket äldre ut och är 1.80.. men jag vågar inte chansa för tänk om han inte är den jag tror han är? han verkar vara lite arrogant typ "alla tjejer vill ha mig" typen men det är något speciellt med han som får mig att dras till han. snälla hjälp ! vad ska jag göra, vad hade ni gjort?

2009-12-28 @ 00:09:39
Postat av: Daniel

jag har samma problem som kommentaren ovanför om röda prickar i underlivet. Jag rakar mig och vill få bort allt men jag får röda prickar, jag använder raklödder har en mycket bra rakhyvel som är helt ny. men när jag rakar medhårs så får jag inte bort allt så jag rakar mothårs. och då får jag röda prickar. Men efter rakning så använder jag after shave. Röda prickarna är jätte äckliga så vad ska jag göra för att få bort allt hår runt snoppen och på pungen utan att få röda prickar? snälla hjälp och jag tror det är fler än bara jag som behöver hjälp med det här?!



Tack på förhand dr jones

2009-12-28 @ 12:59:44
Postat av: Anonym

Tack för svaret! :)

2009-12-29 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0