Svar

Anonym om SVAR!:
Måste bara säga : Jag älskar er blogg!
Min kille mer eller mindre tvingade mig att suga av honom fast jag inte ville. Och nu håller han på och tvinga mig ha sex hela tiden, och han sägs att om jag gör slut ska han slå mig. Vad ska jag göra?:

Svar: Tack så mycket, den hade inte varit något utan er fantastiska läsare! :)
Det din kille gjorde mot dig var ett övergrepp, det kan man säga när han gjort något sexuellt mot din vilja.
Du kan gå till en tjejjour eller närmsta ungdomsmottagning för att prata om det med någon proffessionell!
Du ska absolut inte vara i en relation som du känner dig hotad i utan man ska känna sig trygg och säker i sin partner. Det är viktigt att du kommer ihåg att det är han som har gjort/gör fel och inte du! Prata med någon om det och prata med din pojkvän om det är möjligt, inte ensam då utan med någon.
Ifall han slår dig eller våldtar dig så ska du anmäla honom!
Jag vet inte om du är kär i honom för då kan det vara svårare att bryta erat förhållande men jag tycker att du ska göra slut med honom för han har ingen som helst rätt att behandla dig på det här sättet. Lycka till!

// Dr.s Jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0