SVAR!

Mirre om I regnet...:

Asså du är fejk! Vf vågar int man sätta nå bilder på sej då! Lägg ut en bild på dej och din pojkvänn annars vet alla du är fejk

Svar: Jag tror att alla som läser bloggen förstår att vi väljer att vara anonyma. Vi har sagt det förut men behöver tydligen upprepa.
Eftersom att vi delar med oss av vårt privat och sex liv så får ni ha förståelse för att vi är anonyma, tänk om någon skulle känna igen oss på stan? Det är även för att respektera pojkvänner mm. Ja och jag har väl inget mer att skriva än att om du inte gillar bloggen så behöver du inte kolla, ingen tvingar dig.

// Dr.s Jones


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga : Jag älskar er blogg!

Min kille mer eller mindre tvingade mig att suga av honom fast jag inte ville. Och nu håller han på och tvinga mig ha sex hela tiden, och han sägs att om jag gör slut ska han slå mig. Vad ska jag göra?:(

2009-12-27 @ 19:11:39
Postat av: Mirre

Åkajj. Jag förstår er. Sry

2009-12-27 @ 19:30:22
Postat av: Anonym

haha asså tönt -.- hur kan dom vara fejk ? och om dom är dom ger fortfarande bra tips ellerhur HAH stackars människa =) älskar eran blogg btw redan hjälpt mig av med oskulden ;)

2009-12-27 @ 20:46:10
Postat av: Anonym

Haha, patetisk människa. Hur kul skulle det var om dina kompisar och alla som läser bloggen skulle veta allt om ditt sexliv, just därför dem kanske vill vara anonyma ? Spela roll om bloggen nu skulle vara fejk som du säger att den är, för att dem inte lägger ut bilder på sig själva, fast jag fattar endå inte på vilket sätt du menar att den är fejk ? den är endå underhållande :) och svaren som dem har på folks frågor stämmer ju, så vad menar du med att bloggen är fejk ?



och du, en till sak, tänk om deras föräldrar på något konstigt sett skulle råka komma in på bloggen, tror inte em skulle vilja veta vad deras barn gör med sina partner, och framför allt inte att dem lägger ut bilder på sig själva och visar vilka det är.

Fick bara lov att skriva av mig lite, vart riktigt irriterad på den personen som skrev de där.



Ni har lyckats riktigt bra med den här bloggen :)

2009-12-27 @ 21:56:13
Postat av: jennifer :)

hahahahahaha

klart man fattar att ni vill vara anonyma.

Jävla korkad man är om man inte fattar varför..

hahah ... det där va ganska kul.

2009-12-27 @ 22:51:43
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0