Svar

Anonym om Svar, ,,,,,:
Hejsan jag heter Alexandra och har lite problem här och där i livet som ni skulle kunna lösa! 

1 jag är tjej som ni förtår och gillar en kille som är tre år äldre! vi går i samma skola och sånt men ja det känns lite konstigt men han gillar mig också ni vet så det ska vara! han äromtänksam och everything! Vad skulle ni gjort i de läget?

2 Jag vet inte om jag är spräckt jag har knullat en gång och hade skit skönt och sånt men han hade inte så stor kuk kanske bara 15 och ja venne riktigt men sen körde ja in en sak i fittan och när ja tröck typ kanske efter 17 cm gjorde de sjuhelvetes ont verkligen! Vad tror ni liksom heh?

3 ÄLskar eran blogg hur mycket om helst! ;);););)
Svar: Hej Alexandra!

1. Jag förstår att det känns konstigt, åldersskillnaden är/känns så mkt större när man är yngre än om man är 40 och ens man är 43, det är ju helt normalt.
Jag tycker att du ska satsa på den här killen ifall du verkligen gillar honom och han gillar dig, vad har du att förlora? Hur känner han? Det spelar ju också roll, ifall han tycker att det känns bra eller om han tvekar.
2. Bara för att man har haft sex så behöver inte det betyda att man inte har blivit ''spräckt''. Jag började blöda en aning den andra gången jag hade sex och inte den första. Du behöver inte vara orolig för det eller något men se till att vara tillräckligt våt, som vi alltid tjatar om :P och använd glidmedel så kommer det att gå bra.
3. Tack så mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0