1 fråga, 1 svar

elina om Frågor:

varför gillar killar rakade tjejer?

Svar: Egentligen finns de ingen logisk förklaring till detta påstående. För de är helt olika. Men jag tror däremot yngre killar vill ha helrakat för de tror att det "ska" vara så, eftersom det ofta är rakat i porrfilm osv.. Medans de äldre och mer "mogna" inte bryr sig så mycket hur man ser ut där nere och gillar än för den man är och inte för om man har en s.k "buske" där nere ej. Men jag hör olika hela tiden, t.ex. en kill kompis till mig som är 17 avskyr rakade tjejer för han tycker det känns okvinnligt! andra vet jag vill ha helt rakat..det är så olika..

Men tänk på att du gör som du vill & ingen ska behöva tvinga dig till något.


Kommentarer
Postat av: elina

ni är bara bäst! dom förra sexbloggarna svarade nästan aldrig på mina fråger men nmär jag skriver en fråga så svarar ni DIREKT! och niupptaderar bra! Kanske för att ni är mer än en men.. :)



Hej då smek och lek :D

2009-12-20 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0