Frågor

Gud ska bara börja inlägget med att säga hur mkt jag älskar er läsare!! Ni är grymma och utan er så skulle vår blogg vara helt värdelös! :D   
:)
 om sexmusic:
hej dr jones, verkligen bra att eran blogg finns för nu har jag tre frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på. 1. vad är vanligaste bhstorleken? 2. är det vanligt att tjejer rakar sig och bör man göra det? 3. när är vanligast att förlora oskulden? kanske verkar som lite fåniga frågor men jag skulle gärna vilja ha ett svar. tack på förhand
Svar: 1. Sverige är det land som har störst försäljning av bh-storlekar i b-kupa hela 38% faktiskt! sen kommer a, c och d i ordning därefter. Men detta är också i alla åldrar som man går efter! Jag kan tänka mig att många i min ålder d.v.s 15, har från 70A till 75B kanske.. jag är inte så säker haha men ja.. 

2. Jag rakar mig då jag haft killar som för det mesta gillar när man är rakad. Jag känner mig också fräschare i det. Jag vet att man inte ska göra det bara för att killen vill ha det så o många tycker säkert att det är fel utav mig att tipsa dig att också göra det eftersom man ska känna vad som känns bäst för en själv.. men om du undrar vad killar gillar så är det iaf majoriteten som vill ha det rakat!

3. Jag förlorade oskulden när jag var 13-14 vilket är ganska tidigt ändå. Förr så var det nog runt åldern 17 som de flesta blev av med den, men i med att ungdomarna börjar allt tidigare dricka, så har nog också åldern till att förlora oskulden sjunkit till kanske 14-16. Killar förlorar den oftast senare än ad tjejer gör, fråga mig inte varför.. kanske har tjejer lättare att få killar på fall..;) Men ngt viktigt att tänka på är att göra det när du själv känner dig redo!! Gör inget som du senare kommer ångra! lova mig det!  Jag ville bara bli av med, visst det är inget jag ångrar men jag skulle inte ha mått sämre utav att ha väntat ett tag till, jag trodde då att jag var sen men nu träffar man jätte många som inte har gjort det än! o för guds skull ANVÄND SKYDD!!  elr testa dig två veckor efter på um!! det gör alltid jag efter oskyddat sex!

Det var absolut inga fåniga frågor! Våga fråga!:)

Kommentarer
Postat av: elina

varför gillar killar rakade tjejer?

2009-12-20 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0