Usch & fy!

Är lite halv seg i kolan idag efter igår, men de blev lyckat.
Snygga killar, trevliga människor, dricka & ja m.m

Men nu ska vi inte prata om mitt privatliv utan nu ska vi prata om mitt sexliv. Jag var halvt full och jag hade sex med en kille igår och han var verkligen hur dålig som helst :s Han ligger just nu på topp 1 av dåliga ligg. Usch för de första brydde han sig knappt om mig, han slicka eller pulla mig inte alls utan de var jag som var tvungen att göra allt jobb. Sen kom han efter 15 sekunder, kunde han inte väntat lite längre?

Näe, usch & fy på sånt!


update: skriver mer senare eller imorgn har ingen lust just nu.

Kommentarer
Postat av: Natalia

Vad är ditt bästa minne av år 2009? =D

2010-01-01 @ 17:58:47
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Nea

åååh vilken cpkille! :o

2010-01-01 @ 18:31:35
URL: http://keepmovingforward.webblogg.se/
Postat av: elina

jag undrar också , vilka är era bästa minnen från 2009? Och vad vill ni göra år 2010? :D

2010-01-01 @ 19:40:24
Postat av: Anonym

tvärtom för mig, blev både slickad & pullad igår. men icke knullad.



btw, fuck va du verkar ligga runt med folk & grejjer. ''hur många har du sugit av?'' - ''oj jag kommer inte ihåg kanske 16-17 st''



hur många borde du då ha legat med?

snacka om hora. vilket äckligt rykte du borde ha..

2010-01-01 @ 20:41:01
Postat av: Anonym

Hade du ingen kille nyss ?

2010-01-01 @ 20:55:04
Postat av: Alex

vad tycker dom om kondomer med smak/lukt? föredrar du hellre naturella kondomer än kondomer med smak?

När du haft sex med kondom har du sugit av killen när han haft kondom på? om han haft smak på kondomen föredrar du att suga av honom med kondom med smak eller inte?

2010-01-01 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0