underbart sex och varma kramar;)

hejhe! jag har inte skrivit på ett tag men jag har haft ganska fullt upp med min pojkvän, det har hänt lite saker men nu är vi back on track!hahaxD Det är ju som sagt två av oss som har pojkvänner:)
jag älskar verkligen mysandet efter sex, när båda ligger helt utmattade och håller om varann är verkligen skitmysigt! men e det ngn mer än jag som tycker att det kan bli lite jobbigt och ibland väldigt varmt!!? Som lite tidigare idag t.ex så hade jag sex med honom (helt underbart! hade inte haft det på ett tag!) men iaf vi var som sagt helt utmattade efter allt: han har varit bort en vecka i åre och kom hem igår, å när jag fick veta att han var ensam hemma typ vid åtta idag så rusade jag till honom och bokstavligt talat hoppade på honom! hahah det var jävligt sexigt faktiskt nu när jag tänker på det!! men iaf så ni kan ju tänka er hur sexet var..;) jo men det jag skulle komma till..; vi ligger sked o håller typ händer för vi tänkte ta en liten tupplur. Hans säng är skitliten! o jag har hans t-shirt på mig+hans stora duntäcke och hans varma kropp tätt intill! det blev SJUUUKT VARMT!! Jag ligger innerst också så jag får lite panik o trycker liksom bort honom med hela kroppen(han hade somnat vid det här laget) iaf så tryckte jag kanske en aning för hårt för plötsligt ramlar han nerför sängen! hahah tyckte det själv var så pinsamt så jag bara låtsades sovaxD Han fattade nog att jag inte sov för han la sig bredvid mig igen och la dubbla lager med täcke över mig och kramade om mig så att jag skulle erkänna vad jag gjort hahah jag erkände och fick som svar en puss;) (han vet om att jag tycker det är jobbigt med värmen!xD )
a, ja vi gick iaf upp efter det och åt yoghurt o några mackor o så visade han mig ngt spel på datorn- call of duty tror jag det hette, sjukt kul faktiskt! o ja.. jag är en liten spelnörd själv.... hahahxD 

älskar dig adam<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan tänka mig att det blir jobbigt med värmen, är själv känslig för sånt :P

2010-01-24 @ 10:59:18
Postat av: Anonym

haha men pratade ni aldrig om det?? x)



bra blogg :-D

2010-01-24 @ 11:18:44
Postat av: Anonym

ahah så söta nie :)

2010-01-25 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0