Svar på mini-frågestund del 2

Postat av:

Vad kan man mer ha som dildo om man inte har en dildo, tips?:)

MER INLÄGG SÖTNOSAR!<3


Svar: Bara fantasin kan sätta gränser, använd en banan eller grunka. Ja du får se vad som passar dig ;)




Postat av:

Något tips på vad man ska tänka på första gången man ska ha sex?
Vart hittar man killar?
Vart ska man ha händerna under sex?


Svar: 1. Var riktigt blött. Och tappa den till någon du verkligen tycker om. Se till att killen tar de lungt!
2. Överallt? På stan , på fester, genom vänner,!!!
3. Smek varandra, över kroppen tex. på ryggen, runka av killen, ja som jag sa tidigare kan bara fantasin sätta gränser. så du kan i princip ha dom överallt. En viktig sak är att du ska spela självsäker och vet exakt vad du håller på med tycker jag, då blir killarna extra kåta, haha :D
 


Postat av:

min kille har en väldigt stor kuk, över tjugo, och jag är oskuld, jag vet att det kommer göra jätte ont eftersom det är första gången när vi kommer ha det, har ni något tips på så det inte gör lika ont? Förutom att man ska slappna av, kommer endå spänna mig..

Svar: Ni kan ju använda glidmedel? De tror jag skulle funka jättebra i erat fall. Annars kan ni ju ha sex i duschen, skit mysigt och de går kanske lite lättare då eftersom att vattnet hjälper till om man säger så :)


Postat av:

hur skyddar ni er mot sex?
är ni inte rädda för att bli gravida?


Svar:  Använder komdomer? Nej men nu på senaste tiden då jag haft ett förhållande så har jag använt p-piller. Men de är klar att jag tidigare varit på en fest och knullat med en kille utan att använda skydd. Men då brukar jag gå till ungdomsmottagningen ca 2 veckor senare och kolla mig, Eller så är de bara att be killen att inte komma i dig! :D


Men komdom är verkligen de absolut bästa, för du slipper du massa könssjukdomar också . Så mitt tips är att alltid använda komdom om de inte är din pojkvän :D


Kommentarer
Postat av: blogggenäger

hej eran blogg är jätte bra jag har en fråga ,

vart köper man glidmedel ? :) förutom sexaffärer och sånt och är det åldegräns på att gå in i en sexaffär då ? :O

tack för att bloggen finns ;)

2010-01-19 @ 18:21:59
Postat av: Emma

Nice blogg, man blir kåt! :o



Men tänkte fråga vad du menar med att runka av honom? och på vilket sätt blir man blöt i fittan och vrf måste man vara blöt? ;O

2010-01-19 @ 20:28:51
Postat av: Anonym

är man av med oskulden om man pullar sig själv?

2010-01-19 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0