Svar mitt i natten

Jag är 15 år fyller 16 om några månader och jag har ett pinsamt problem det är att jag får väldigt många tjejer. Och i skolan efter gympan när killarna duschar så ser alla varandras snoppar. Och det är jätte pinsamt för jag har 3-4 cm när den e slak så alla går runt och pratar bakom min rygg att jag har en jätte liten snopp men det har jag inte igentligen, när den är stånd så har jag 16 cm, är det normalt? Detta är jätte jobbigt för när dom pratar bakom ryggen så berättar dom det till tjejerna och sen vet alla det. Detta är samma när jag ska träffa en tjej när dom ser min snopp at den är så liten men efter ett tag när dom runkat av mig och jag fått stånd så är den 16 cm och dom blir alldeles chockade. Snälla jag lider jätte mycket utav det här problemet vad ska jag göra jag vill inte att den ska vara så liten vid slak :(
Snälla Hjälp mig Dr Jones. Tack på förhand!

Svar: Hej! Du har en sån kallad "teleskopkuk" (tror att det har fått namnet av de där metspöna som går att förlänga mkt) och det är inte alls ovanligt. När du blir upphetsad fylls snoppen med blod. Efter erektionen så töms dina svällkroppar på blod, då musklerna i dem kramar ur blodet och då förminskas din snopp. 
På vissa märker man ingen skillnad på storleken när han har stånd elr inte.

Det finns tyvärr inget du kan göra åt det, ar glad i stället för att den växer till 16cm till slut. :) 
I slutändan så bryr sig ofta inte tjejer om storleken, och eftersom det viktigaste är stimulans av klitoris så spelar det då ingen roll hur stor snopp man har. 
Kram!

Kopierat från henne eller har båda tagit de från samma ställe utan att länka?

Svar: jag länkade till hennes blogg men nu såg jag att ngn av de andra måste ha (råkat? ) tagit bort det, men nu la jag genast till det igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0