Piercing, tattoo?

Hej, förlåt att det har varit dålig uppdatering idag. Jag håller vewrkligen med om att varje inlägg blir som en frågestund och tycker det låter som en jätte bra idé att ha en gång i veckan typ då vi svarar på alla.
Dock kan vi svara på någon fråga ibland och göra det till tips till er alla om ni förstår! :)
Tack så mycket för idén. =) 
Så fråga gärna via mailen i fortsättningen, om ni är oroliga överatt lämna ut mailadress så kommer vi alltid stryka över det när ni vill vara anonyma!


Jag tänkte lägga in en dagens fråga nu.

Vad tycker ni om piercingar och tatueringar? Sexigt eller fult?

Jag tycker att det är jätte snyggt och sexigt med killar som har piercing i ögonbrynet t.ex. ;)


                           
                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexigt tycker jaaag, lite sådär badboy duvet ;) men int för myckeee tatueringaa o piercingaa int hett alls. typ piercing i tunga ögonbryn o några tauteringaa i fast ryggen , grr me like ;)

2010-01-05 @ 19:08:43
Postat av: Anonym

ögonbrynet är bara så snyggt! och tatueringar i små mängder. har en piercing i underläppen i mitten. vet inte vad folk tycker om det men jag gillar den:)

2010-01-05 @ 21:50:14
Postat av: Joel

Nej det är det fulaste som finns! så sjukt avtändande däremot som kanske kan funka är navel piercing...

2010-01-05 @ 22:30:17
Postat av: Anonym

har själv navel piercing, skulle inte kunna tänka mig tatuera mig, det är sjukt fult! men piercingar är ok, dock menar jag inte att det är ok å ha de överallt, haha, två max ;) som tex navel och tunga e sexigt ;D

2010-01-05 @ 22:51:27
Postat av: lisa

lagom är bäst ;) Tycker det är snyggt med t.ex piercing i ögonbrynet men annars tycker jag det är fint utan något alls också :) En tatuering här är eller där kan vara ruggigt snyggt!

2010-01-05 @ 23:41:24
URL: http://www.lisasway.devote.se
Postat av: hello

jag skulle vilja ha åtminstone en novell som inne höll en kondom. :p vore lite kul för en omväxling, (kämpa med att få på den...)

2010-01-06 @ 00:48:16
Postat av: Anonym

skit snuggt !

2010-01-06 @ 03:12:01
Postat av: cicci

super sexigt , men det ska inte va överdrivet förstås ;p

2010-01-06 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0