NOVELL-TIME

Drömknullet

Varmt, hett och erotiskt. Jag kollar på dig med vilda ögon och jag behöver inte be dig om vad du ska göra. Du knullar mig redan hårt och varje gång du stöter in i mig så känner jag hur det blir som en fontän i min fitta. Fingrar in och fingrar ut. Tunga hit och tunga dit. Våt fitta och hård kuk.
– Du är världens bästa tjej att knulla säger du till mig och jag vill bara att du knullar mig ännu mera.

Pang bom, jag vaknar med ett ryck och känner hur fittan drar ihop sig och jag stönar så högt jag aldrig stönat förut, jag märker att mina fingrar är inne i min fitta och de är alldeles våta av all fittsaft. Det bultar och jag försöker förstå vad som har hänt.
– Attans! Det var bara en dröm upptäcker jag efter ett tag.

Jag försöker hitta ett sätt att komma tillbaka till min drömknullare men det går inte. Mina fingrar i fittan, in och ut och smek. Jag försöker bli lika kåt som jag var i drömmen. Men det går inte.
Plötsligt kommer jag på en idé! Jag äter en snabb frukost och slänger på mig en klänning, tar med mig handväskan och går ner på stan. En blick hit och en blick dit. Fritt fram! Jag smyger in i sexshopen som ligger rätt nära min lägenhet, men som jag faktiskt aldrig har besökt.

Jag möts av en speciell doft när jag kommer in dit, det känns lite erotiskt bara det, det pirrar till där nere och jag blir lite nervös. Herregud, vad skulle folk tro om jag blir kåt av att bara gå in i en sexshop!
Jag går direkt till dildo hyllan. Trycker och känner, det finns både stora och små. Undra vad som är bäst?
Jag drömmer mig bort och tänker på hur det skulle kännas att ha en vibrerande kuk i fittan som samtidigt smeker klitoris. Blir lite våt av bara tanken. Men jag suddar bort tanken och kollar vidare i butiken. Jag vet att jag måste köpa något som kan göra att jag blir lika våt som i drömmen. Det var ju en hel pöl i sängen, det har jag aldrig upplevt tidigare.

Jag går bort och tar en kundkorg. Plockar på mig en rosa dildo med vibrator och klitorisstimulerare och så lägger jag ner en liten vibrator som jag kan ha med mig i handväskan, om jag skulle råka bli kåt på jobbet. En stor flaska glidmedel med hallonsmak plockar jag ner också. Nu går jag bort till de sexiga underkläderna och plockar med mig lite som jag kan prova i provrummet.

Jag ser ingen som står i butiken så jag går vidare till provrummet och provar nu. Jag tar av mig klänningen och mina trosor. Oops! Det var visst en lite våt fläck i dem.
Nu står jag där i omklädningsrummet helt naken och tar på mig en korsett och ett par stay ups. Jag granskar mig själv i spegeln och ja, det ser ganska sexigt ut faktiskt. Plötsligt kastar jag en snabb blick mot min kundkorg som jag tog med mig in… Dildon och glidmedlet står där och väntar på mig. Men jag får ju inte prova innan jag kommer hem. Frestelsen blir för stor och jag öppnar försiktigt paketet och tar fram dildon, och häller på lite glidmedel. Jag särar lite på blygdläpparna med mina fingrar och stoppar in två fingrar och leker lite. Det dröjer inte lång tid förens jag är våt. Jag känner mig redo! Dildon trycker jag in i min fitta och den glider in så skönt. Jag kikar ut genom skynket till provhytten för att försäkra om att ingen hör mig. Men det var tomt, puh! Jag fortsätter att föra in och ut dildon och jag känner hur min fitta svullnar upp mer och mer, jag sätter på vibratorn och får ett slags rus i hela kroppen, ett kåt-rus. Nu sätter jag även på klitorisstimuleraren och känner hur klitoris också svullnar och känner samtidigt hur det börjar rinna ur min fitta lite. Nu börjar jag närma mig toppen och jag kan inte hålla inne stönet och börjar stöna högre och högre. Plötsligt kommer en man in och frågar hur det går. Jag kommer av mig och börjar rodna.

Han säger till mig att det inte är något att skämmas över, och till min förvåning så ser jag hur sexig han är. Det börjar nästan bulta ännu mer i hela fittan när jag ser honom. Han kommer in och ber mig om att han ska få hjälpa mig att visa hur man gör. Jag släpper dildon och ger den till honom. Han ser förvånad ut när han granskar min fitta och säger att han aldrig sett en sådan här våt och fin fitta, inte ens på porrfilm som har uppenbarligen har sett på mycket. Han börjar först smeka min fitta och tar försiktigt två fingrar in och leker lite tills det börjar plaska, sedan närmar han sig med sin mun, och jag blir nervös! Ingen kille har någonsin slickat min fitta förut, men jag blir nyfiken på hur det känns. Hans tunga mot min klitoris, det pirrar till. Han särar på blygdläpparna med sina fingrar och tar in tungan i min fitta. Det känns otroligt bra och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tar tag i hans hår och börjar stöna. Han viskar att det är den godaste fitta han någonsin slickat och jag blir ännu mer till mig. Så slutar han helt tvärt och jag blir besviken… men innan jag hinner reagera så trycker han in dildon i fittan och jag blir så överraskad att jag skriker JA! Det sprutar ut fittsaft och jag är lika kåt som i drömmen. Han drar ner sina byxor och tar ut dildon och ersätter den med sin egna hårda kuk. Det var längesedan jag fick ett riktigt knull och jag lägger mig ner på golvet och tar isär benen. Han lägger sig över mig och för in sin kuk i min extremt våta fitta.

Jag vrider mig och kringlar mig. Vart ska jag ta vägen? Jag har aldrig känt så här mycket lust på samma gång och nu tror jag att min dröm har blivit verklighet. Pang bom så får jag en så kraftig orgasm att jag verkligen känner hur hårt fittan kramar hans kuk, och jag kan känna hur han sprutar upp i fittan, jag stönar och ligger kvar och kramar hans kuk! Orgasmen vill inte sluta, jag kommer om och om igen och jag är så otroligt kåt att han får köra med dildon tills jag har lugnat ner mig. När jag slutligen är klar så kollar han på mig och ler.

– Du är mitt drömknull, säger han och tar min hand i sin och hjälper mig upp.
Jag känner mig alldeles skakig när jag byter om igen till klänning. Jag tar med mig korgen med de använda sakerna och går och betalar. Vi kollar på varandra och när det precis kommer in en annan kund i butiken så ler han och viskar att detta är vår egna lilla hemlighet.
Detta var inte sista gången jag besöker sexshopen.

 

 

// Dr.s Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0