novell- ängeln

Ängeln

Det började som en vänskap, det växte ett band mellan oss och vi fanns där för varandra när vi inte hade någon annan att lita på. Hade vi problem i våra förhållanden var det varandra vi tänkte på i första hand, naturligtvis blev det då så att när vi båda var dumpade och sårade fanns det inga andra i våra tankar.

Hon heter Angella, och hon är min egna lilla ängel, liten söt fylliga kurvor och läppar. Hade det inte varit för henne hade jag nog aldrig kunnat lära mig att älska igen. Jag har henne att tacka för allt och här är berättelsen om hur det gick till.


Jag hör orden som lämnar hennes läppar och jag kan knappt förstå dem, vi hade sagt att det var vi för evigt och hon hade fått ett gammalt arvsgods från min farfar att bära så hon alltid skulle ha mig nära. Det är slut och jag vill aldrig se dig igen, jag förstod inte varför och jag kunde inte sluta tänka på vad det var jag hade gjort för fel. Först flera år senare fick jag veta att hennes kompis hade sett mig vara otrogen, en omöjlighet...

Angellas kille lovade henne allt, de skulle vara tillsammans alltid de skulle flytta ihop och allt skulle bli deras som de ville ha. men så blev det inte. Istället blev hon min för ett tag, ett underbart tag.

Vi träffades som vanligt på tågstationen där jag hämtade upp henne med min lilla skrot-bil, vi åkte inom ICA där jag köpte gifflar och Cider som jag alltid gör och till henne köpte jag hennes favoritgodis och lite glass, vi skulle äta och kolla på film och bara ta det lugnt umgås och glömma. Vi pratade om hur mycket vi betydde för varandra och vi kunde inte motstå det längre, den tryckande känslan av att detta kunde vara mer rätt än det vi hade innan. Vi började kyssas ömt och lätt, men snabbt blev det mer passionerat och vi fick lugna ner oss och fokusera på filmen.

Jag märkte att hon hade flyttat närmare mig och hon låg tätt intill mig, jag kände hennes bröst mot min arm, jag tryckte lite nätt mot mig och hennes mjuka bröst hoppade nästan ur hennes linne. Jag smekte min hand mjukt över hennes bröst och frågade om jag fick, hon svarade med att nicka och jag tog in min hand innanför hennes linne och bh och höll hennes stora mjuka bröst i min hand, jag började försiktigt massera hennes bröst och lekte lite retande med hennes bröstvårta, piercing ååh så härligt, hon vände sig mot mig och vi började kyssas igen, passionen hettade och det var några klädesplagg som åkte av, vi ville ha varandra men ändå inte.

Jag tog min dykarkniv och skar upp hennes BH och jag råkade rispa hennes bröst lite på sidan, när jag såg blodet började det riktigt hetta till i min kropp, jag kunde inte bärga mig och satte mina läppar mot såret och lät min tunga glida längs såret jag ville ha allt det varma söta blodet. hon stönade och jag tog min kniv och skar en ytlig skåra i hennes vårtgård och började snabbt slicka upp det istället, hon var min härskarrinna och jag hennes slav, jag gjorde vad som helst för mer av den där härliga varma söta vätskan hon sa till mig att jag skulle slicka henne och jag satte genast mitt ansikte mellan hennes nu nakna ben, jag slickade hennes clitta och hon stönade högt, hon böjde ryggen baklänges och njöt i fulla drag. Hon stönade till och sa till mig att jag skulle fylla hennes fitta med min kuk.

Jag tryckte in den så hårt jag kunde och Angella stönade den lilla våta tjejen hon var så jävla trång och jag kom knappt in i henne än mindre kunde jag röra mig fritt och hon fick tillslut rida mig hon rev upp sina sår på brösten och blodet började rinna igen, det droppade ner på min bröstkorg och hon tryckte sitt bröst mot min mun och jag fick smaka henne igen. Jag blev så jävla hård och växte ännu mer Angella stönade högt och sa att jag var för stor, hon vände sig så hon hade ryggen mot mig och fortsatte att rida, blodet skvätte och rann överallt. hon skrek ut att hon var nära och att jag skulle ta i riktigt mycket, jag gjorde som hon sa och jag kände hur det rann något varmt ner för mitt ben, det var inte blod, det var fittsaft.

Efter att hon återhämtat sig sa hon till mig att ställa mig upp hon skulle göra det skönt för mig och hon tog min kuk i sin mun och började suga av mig djupt och sakta, hon lämnade en stor mängd saliv på min hårda kuk och började runka av mig. Hon runkade snabbt och hårt, precis som jag gillar det. Jag närmade mig snabbt och jag frågade var hon ville ha det, hon sa att jag inte skulle tänka på det hon skulle fixa allt. jag kände den vanliga känslan av värme som spreds i kroppen och jag lade en sats över hennes bröst och kind, på hennes läppar. Vi gick in i duschen och duschade av oss. sen gick vi och lade oss ett nytt par varma och helt slutkörda.

 

// Dr.s Jones!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när man blir slickad, kan man göra ngt under tiden till killen? eller ska man bara ligga där o ta emot? :)

2010-01-14 @ 14:48:10
Postat av: Anonym

Har ni en mail som man kan skriva frågor till? :) :) :) :) :) :) :-)

2010-01-14 @ 15:40:12
Postat av: Beatrice

Gah, sluta lägga in noveller som inte har ordentlig svenska i sig! Man kan använda punkt efter meningar!

2010-01-14 @ 19:19:09
Postat av: Blondie Gossip ♥

Kika in i våran skvallerblogg! :)

2010-01-14 @ 20:12:24
URL: http://blondiegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0