novell

I rovdjurets klor

Jag befinner mig på en lyxig toalett någonstans. Framför mig täcker en spegel hela väggen ovanför en svart marmorskiva med handfat i. Jag granskar mig själv i spegeln, drar fingrarna genom det långa blonda håret, rättar till behån och kontrollerar sminket. Efter att ha lagt på ett nytt lager läppstift står jag och rotar i sminkväskan efter min mascara. Jag hör dörren öppnas men tänker inte mer på det än så. När jag tittar upp igen ser jag dig stå bakom mig i spegeln. Jag hinner inte vända mig om eller säga något förens du har kastat dig över mig med din ena arm kring min midja, med den andra håller du för min mun. Jag känner dina flåsande andetag i mitt öra.

"Nu du din lilla slyna" viskar du "Nu ska du få kuk!"

Överrumplad känner jag min kropp reagera på din närvaro. Du biter mig i örat och låter sedan dina läppar vandra neråt medan du omväxlande biter/kysser mig på halsen. Du lossar ditt grepp om min mun, för händerna till mina fylliga bröst och kramar dem hårt. Jag sluter ögonen, ett lågt stön lämnar mina läppar. Dina händer vandrar vidare, ut över mina axlar och sedan nedåt. Du grabbar tag i mina händer, drar dom bakom min rygg. Jag känner kyla kring handlederna och hör ett klick. Handklovarna har gått i lås. Mina ögon spärras upp och möter dina i spegeln. Med mörka ögon fyllda av hunger och ett snett leende på läpparna påminner du om ett rovdjur. Jag känner hjärtat bulta hårt i bröstet.

Du greppar tag i mitt hår med ena handen och drar mitt huvud bakåt. Med andra handen drar du upp mitt linne och min behå så att mina stora bröst blottas. Du beundrar dem i spegeln och nyper hårt i bröstvårtorna som drar ihop sig och blir rosa. Sedan trycker du mig resolut framåt och nedåt, böjer mig över den svarta marmorbänken. Marmorn är kall mot mina redan styva bröstvårtor. Du pressar ditt skrev mot min rumpa och jag känner hur hård du är. Din hand börjar smeka mina skinkor. Jag andas allt tyngre. Du kavlar upp min tighta svarta kjol till midjan, sliter av mig trosorna och sparkar isär mina ben.

Jag ligger där, med bara bröst, rumpan i vädret och händerna fastlåsta bakom ryggen. Utlämnad. Blottad. Hjälplös.

Din hand förs in mellan mina ben. Jag kvider. Du drar dina fingrar över mina blygläppar och känner att jag är plaskvåt.

"Se… " väser du "Det är ingen ide att du låtsas. Du älskar det här. Våta slyna".

Du ler ditt rovdjursleende och skrattar lågt. Med ena handen upptagen med att trycka ner mig, knäpper du upp dina byxor med den andra och drar ner dina kalsonger. Din kuk står som ett spett. Du drar ditt ollon mot mina blygläppar och beundrar sedan hur det glänser av mina safter. Du klarar inte att vänta längre.

"Nu är du min" väser du och kör in i min trånga fitta. Hela vägen in i en enda hård stöt

Jag skriker rakt ut av njutning.

Du börjar pumpa min fitta med en djup, bestämd takt, medan du håller min nacke i ett hårt grepp. Jag kommer ha blåmärken imorgon.

”Blir du så här skamlöst blöt när din kille knullar dig?” väser du i mitt öra.

”Nej” Flämtar jag. Ingen annan man gör mig så våt som du.

Du ökar takten, jag är i extas. Jag är på väg att komma och… Du slutar. Du drar dig sakta ur mig. Jag gnyr… svankar… ber om mer. Du skrattar åt mig.

”Nej du, min lilla knulldocka, inte än… Vi har bara börjat…”

Oförstående, kåt och frustrerad försöker jag förmå dig att fortsätta. Du stoppar retsamt in ett finger i mig. Det är inte det jag vill ha. Ge mig mer! Jag gnyr och sparkar med benen.

”Såja… lugna dig…” viskar du ”Du ska få kuk…”

Du drar ut ditt finger, låter det följa min blöta skåra till min stjärt.

”Du ska få kuk… här…” viskar du och stoppar in ett finger.

”Nej!” flämtar jag. ”Nej, inte där!”. Du hör rädslan i min röst.

”Jo… Jo, precis här” svarar du hånfullt.

Du drar ut ditt finger och för ditt ollon mot min stjärtskåra. Jag inser att du menar allvar och känner paniken komma över mig. Förtvivlat försöker jag slinga mig loss. Jag sparkar med benen och skriker åt dig att sluta, men med ett fast grepp om min nacke håller du mig på plats.

”Sprattla du bara” skrattar du, tydligt road av mina flyktförsök.

Med ett hårt grepp och kuken pressar du bestämt ditt ollon mot min anal. Jag gråter, spottar och skriker, men det hjälper inte. Millimeter för millimeter pressar du dig in i min trånga öppning. Smärtan går som knivar genom hela kroppen på mig och jag gallskriker tills rösten inte bär längre. Du fortsätter obehindrat, tillsynes oberörd av min gråt. Smärtan avtar allt efter som, klingar av och byts ut mot njutning. Mina snyftningar övergår sakta till stön medan du knullar mig allt hårdare. Jag börjar känna mig yr. Det är så skönt. Du greppar tag i min lugg med ena handen och drar mitt huvud bakåt, tvingar mig att titta in i spegeln.

Synen som möter mig är oslagbar. Jag ser mig själv ligga där, fastbunden, med rumpan bar och brösten blottade. Bakom mig står en man, en annan man än den vars ring jag bär på mitt finger, och knullar mig hårt i röven. Mina rosiga kinder pryds av svarta ränder där mascaran runnit ut. Ögonen är rödgråtna, men pupillerna är fullt utvidgade av upphetsning. Min blick är vild… kåt... Mitt långa blonda hår ligger i rufsiga tovor, likt en gloria ramar det in mitt ansikte. Dina ögon fylls av förundran. Du har aldrig sett något så vackert. Det råder inget tvivel om saken…

…Jag är din syndiga lilla ängel.

// Smulan


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så porrigt!!

2010-01-27 @ 20:22:19
Postat av: Anonym

den var bra! Bortsett från att ett tag där lät det som en våldtäkt..

2010-01-28 @ 17:30:17
Postat av: Anonym

den va x3mt bra! grr

mer sånt där

att killen ska ha kontrollen å bestämma

2010-01-31 @ 17:41:58
Postat av: Anonym

ja tycker att den var jätte bra, men lite för våldtäkt likt..

2010-01-31 @ 19:29:32
Postat av: Anonym

blev hon inte våldtagen? haha jag fattar noll...

2010-01-31 @ 20:42:13
Postat av: v:n

wow.. fortsättning??

2010-02-01 @ 20:24:35
Postat av: :)

Mera sånahär? Annars också mera noveller, de är bäst. :)

2010-02-02 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0