Novell

Jag tycker att det börjar bli dags för en novell! :)
Jag frågade ju er förut om vad ni ville att den skulle handla om och då svarade de allra flesta tonåringar, oskuld. Så här får ni det :)

Vad vill ni att nästa novell ska innehålla? :)


Victor och jag

Jag hade precis börjat andra året på gymnasiet. Jag var 17 år och oskuld. Vilket jag skämdes för. Alla mina vänner pratade om deras upplevelser, men jag, Isa, inte hade något att skryta om.
Jag var varken särkilt snygg, och inte heller ful för den delen.
En lång tjej, normalviktig, med blå ögon och graciösa lockar i det långa bruna håret. Och brösten var okej, en fast B-kupa.
Men en fredagskväll i september blev min dröm sann.

’’Jonas är sjuk’’, jag vände mig om. ’’Ni får håltimme’’.
Det var våran mentor. Alla blev glada, men jag rörde inte en min.
’’Isa!’’, jag vände mig om igen. Det var Karin, en utav mina vänner. ’’Ska jag komma förbi ikväll?, Jo, dina föräldrar är ju bortresta, jag tänkte att du kanske ville ha sällskap?’’, frågade hon.
’’Tack för att du erbjöd dig, men jag vill nog vara ensam ikväll’’, sa jag. Jag var inte alls sugen på en filmkväll med Karin idag.

Det dröjde innan jag lämnade det trånga utrymmet vid Jonas klassrum och gick till skåpet. Jag packade ihop mina saker och låste.
När jag stängde skåpet såg jag att jag inte var ensam i korridoren.
Victor, världens snyggaste kille (enligt mig) satt där på bänken, och väntade på någonting såg det ut som.
Men jag låtsades inte bry mig om det, så jag började gå mot entrén.
’’Isa’’, ropade han.
Mitt hjärta slog volter när jag hörde det. Jag svalde, och vände på mig’’.
’’Jaa?’’, sa jag osäkert.
’’Jag hörde att dina föräldrar var bortresta, kan inte jag få göra dig sällskap?’’, sa han samtidigt som han gick dom fem stegen som skilde emellan oss.
Herregud, vad skulle jag svara! Världens snyggaste kille, hemma hos mig, den chansen får jag bara inte sumpa.
’’Visst’’, sa jag, men mycket mer självförtroende den här gången.
’’Kan jag komma vid sex? Jag tar med mig en pizza’’, Sa han. ’’Jag vet vart du bor’’.
’’Aa’’, sa jag. ’’Vi ses ikväll dårå’’, sen låtsades jag ha bråttom till bussen.

Dom följande timmarna gick oerhört sakta. Jag var nervös och jag upprepade ett antal gånger vad jag skulle säga.
När dörrklockan äntligen ringde, blev jag oerhört nervös.
Jag öppnade sakta, och helt rätt, där stod han.
Det kortklippta blonda håret var oerhört vackert.
’’Hej’’, sa jag. ’’Kom in’’.

Pizzan var god, men jag såg på honom att han ville mer än så.
Han hoppade närmare i soffan och lade armen runt min axel.
Jag trodde att det var omöjligt att han inte hade hört hur högt mitt hjärta dunkade.

’’Gillar du hårda tag?’’, frågade han. Jag såg frågande ut.
’’Jaa, hårda tag, sex, du vet?’’, fortsatte han.
Herregud, ville han ha SEX med mig?
Skulle jag förlora min oskuld till Victor, världens snyggaste kille?
Bara tanken gjorde mig våt.
Jag antog att han såg min osäkerhet.
’’Oskuld’’, sa han. Det var mer ett konstaterande än en fråga.
’’Mm’’, sa jag, och mina kinder blossade upp.
Han smekte mitt lår, och stängde av tv:n samtidigt.
’’Vill du förlora den med mig?’’, frågade han.
’’Jaaa!’’, stönade jag.

Han knäppte upp min blus och kysste mina läppar.
Gud vad han luktar gott.
Han läppar mot mina kändes som silke. Våra tungor lekte med varandra och jag såg att han fick ett litet stånd.
Våra kläder åkte av snabbare än jag hann reagera.
Han låg på mig i soffan och smekte mina bröst.
Han slickade sig nerför magen och mot min fitta, som var helt våt.
Han särade mina blygdläppar med tungan och höll sedan kvar dom med fingrarna.
Hans tunga gled mot klitoris.
När han började leka med min klitta fick jag en känsla jag aldrig haft förut. ’’Ahhh, mer, mer…. VICTOR!’’, skrek jag.

Innan jag hann få min orgasm så sa han ’’Nu ska du få känna hur det är att knulla’’.
Hans stenhårda kuk pressades in i min trånga fitta.
’’AHHHHHHH’’, skrek jag.
Det var så otroligt skönt.
Han juckade först långsamt och sedan hårt och snabbt.
’’Ååå, aah’’. ’’Knulla mig hårdare, HÅRDARE!’’, skrek jag.¨
Han knullade hårdare, han stönaade otroligt mycket.
Jag var kåtare än någonsin.
’’AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!’’, skrek jag.
Jag fick min orgasm. Han drog ut sin kuk och stoppade den i min mun. Han juckade mot min mun och han fick spruta sin smet i min mun.
Sedan bar han mig mot köksbordet, lade mig på det, och stoppade in sin kuk i mig igen.
Vi höll om varandra. Våra händer sprang över varandras kropaar och tungorna lekte, samtidigt som han knullade mig.
Vi kom i en gemensam orgasm.

Han stannade hela natten. Och den natten var den bästa i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Freja

Inte den bästa novell ni lagt upp. Men den var helt okej. :)

2010-01-23 @ 23:35:52
Postat av: amanda

kan ni snälla lägga in en novell om strypsex? :)

2010-01-23 @ 23:57:55
Postat av: Anonym

För kort :/ och för lite detaljer

2010-01-24 @ 00:29:17
Postat av: Anonym

Gillar oskuldsnoveller ^^ men en lite längre och mer detaljerad skulle inte skada som sagt (:

2010-01-24 @ 01:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0