Muskler

Vad menar du med FÖR muskulösa jag tränar hårt 4-5 dagar i veckan och tycker själv jag har väldigt synliga magrutor, bröstmuskler, ryggmuskler och biceps och ben allt you name it, är det FÖR musklulösa ? :S eller hur? snälla säg :D

Svar: Vet inte riktigt hur jag ska förklara men låt mig säga så här.. det här: 
 är inget jag strävar efter, men sen älskar jag magrutor o snygga armar o.s.v bara det inte går överstyr helt enkelt och som en del sa är det skitsnyggt på sommaren när man är solbrun;) och självklart personligheten!! charmiga killar <33

Vad tycker ni? och killar, är det fint med muskler på tjejer?

kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad äckligt och fult!

2010-01-10 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0