Kissnödig

men nu till det jag vill gärna hjälp med:
jag är på g med en kille och han vill gör massor med mig men jag är inte rakad och jag har sakt att jag är det och jag har inte några såna dära rakhyvlar och rak gel och har inte rådd med det för har nyss köpt min data och det säger typ allt så finns det ngt annar sätt att bli len i hela underlivet? och sen iblan när jag ser porr så blir jag kåt men när jag blir kåt så blir jag typ kisnödig är det normalt:S jag skäms över att säga det men hoppas ni kan hjälpa mig med dte och skulle uppskatta svar snarast :)

Svar: tyvärr så är det rakning som gäller om du vill bli riktigt len, men det är klart att man inte behöver köra på det dyraste. på apoteket finns det engångsrakhyvlar, 10 st för 40 kr. Som rakgel fungerar balsam rätt bra! detta är lite billigare, tror inte det kan bli mer än så:)
När du blir kåt så samlas all vätska i urinröret, därför får vissa sprutorgasm. 
Det är helt normalt!

Det kan hända att man kissar på sig, gå på toan innan elr fokusera på att knipa igen för att förhindra det! Vissa killar kan faktiskt också bli kåta av tjejer som kissar när de har sex, men det är inte relaterat till sprutorgasm.


 Det kan också vara så att många blir kåta när de är kissnödiga på killar är det för att urinblåsan trycker mot en nerv som ger dem stånd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni ha en en fråga till killar vilken hårfärg dom tycker om mest?

blondin eller brunett?

2010-01-09 @ 12:07:26
Postat av: rreebbeeccaa <333333333333

tack så mkt, men kommer man kissa på sig då? alltså om man är kiss nödig?

2010-01-09 @ 13:42:21
Postat av: Hanna

Ni som driver denna blogg verkar inte var så pålästa tyvär allt känns ganska oseriöst...



Att kända sig kissnödig när man onanerar,har sex eller är bara allmänt kåt kan bero på fontänorgasm.



Fontänorgasm är vätska som kommer ut, kan kännas som man är kissnödig innan men en fontänorgam har absolut inget med kiss att göra.

2010-01-11 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0