herre-min-gud

de är någon jävla sexblogg som (förresten härma oss med iden att starta en sexblogg)( jag tror hon var före om man kollar i hennes arkiv..) som tror att hon vet allting och att hon är så mycket bättre för att hon blev länkad av hotgossip en gång och har 100 besökare mer än oss typ.

Har aldrig varit inne på denna blogg tidigare de var först nu när vi fick kommenteren av henne där hon påstår att vi kopierar en massa, (HA-HA) och att vi tar från hennes blogg. men lilla lilla gumman hur skulle vi kunna kopiera din blogg när vi aldrig ens varit inne på den? + att den suger häst balle.

Vi hjälper iallafall våra läsare och utifrån de vi kan medans du bara sitter och skriver massa onödigt skit =)



tror att den där bloggen hette något med trailpesex.blogg.se
ja ni kan ju kika in, VÄRSTA B BLOGGEN :)

Jag har ngt att tillägga, eftersom vi är tre som har bloggen så är det svårt för en person att få med alla tres åsikter, jag vet att det finns inlägg längre bak i bloggen som vi har härmat andra bloggar med. Nu är vi bättre än så och kopierar inte ett skit! så vitt jag vet iaf. 
Angående vår stavning så tycker jag att så länge som den är läslig så behöver ni inte klaga tack. Tänk på att det kan finnas orsaker, tänk om vi t.ex. har dyslexi? Då behöver du inte sitta och påpeka det. Och jag har aldrig läst din blogg förrän idag, och inte för att vara sämre själv så ska jag vara försiktig med vad jag säger men jag tycker att dina inlägg är alldeles för långa och jag förstår inte riktigt hur människor orkar ta sig igenom dina tråkiga texter med tanke på att de är väldigt allvarliga också. Släpp loss lite, sex ska vara ngt kul o avslappnande! :)


Skyll inte allt på oss, hon har skrivit kommentarer till oss som vi kunde ha tagit riktigt illa vid. Dessvärre godkände inte vi dessa så därför ser ni inte vad hon har för del i det hela. 

"Men när ni håller på att klänga ner EN tjej, medans ni är TRE tycker jag att det är sorligt."
Så bara för att hon är ensam så har hon rätt att klanka ner på oss tre?

vill inte heller skapa ngt slags bloggkrig för jag tycker att vi är en aning mognare än alla fjortisar som sitter på sina bloggar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej:D

Kan ni ge exempel på sexiga/snuskiga sms?:D



2010-01-03 @ 21:15:11
Postat av: Anonym

hejsan!:D

hur märker man att man har en bullfitta ? och om man nuhar de, hur blir man av med den ?



2010-01-03 @ 22:02:39
Postat av: felicia

ni börjar bli så oseriösa, innan var ni mycket bättre. tyvärr!

och att ni säger så där om triplesex är bara omoget, hon är mer seriös och kan mycket bättre.

synd för er!

adjöss

2010-01-03 @ 22:08:04
URL: http://feliciazetterberg.blogg.se/
Postat av: Jakob

Ja jag har samma fråga som personen ovanför, har du några exempel på snuskiga sms för att göra min flickvän lite kåt?

om du inte kommer på, vilka sms skulle du vilja ha från din kille för att bli lite extra kåt/våt? :D

2010-01-03 @ 22:21:53
Postat av: Elina

ni menar tripelsex.blogg.se? Jag tycker den bloggen är jättebra, varför kallar ni den för B-blogg? Hon kan väldigt mycket om sex och har hjälpt mig på traven litegrann..



Snälla börja it bloggbråka



Jag gillar eran blogg starkt, besöker den flera gånger om dan. Men när ni håller på att klänga ner EN tjej, medans ni är TRE tycker jag att det är sorligt..



Förlåt för den hårda kritiken, men allt jag försöker säga är att fortsätta som ni gör nu, men att ni inte klänger ner andra



Puss och hej leverpastej :p

2010-01-03 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0