Frågor om rakning

hemlis om Fråga:
Hejhej eran blogg är jätte bra och jag får hur mkt hjälp som helst. men jag har några frågor här..
1. hur ofta behöver man byta rakblad? 
2. kommer rakbladen med i förpackningen med rakhyveln? 
3. vart kan man köpa rakblad?
Svar: tack så mkt:)
1. med tanke på att dessa rakblad är rätt så dyra så byter jag inte dem så ofta som man kanske egentligen borde. Jag byter dem när jag känner att dem börjar bli slöa o inte tar lika bra längre.

2. ett rakblad följer med.

3. Lite överallt, såg att Clas ohlson har ett erbjudande som heter Rakhyvel Embrace Gillette Xmas set, där ingår en rakhyvel, ett rakblad och Satin Care Avocado Twist (rakgel) För bara 129 kr!!
Ta en titt!

Rebecca om :):
hej alltsåom att raka sig där neere, jo det är väldigt lässkigt och jag har gjort det några gånger men det blir aldrig bra har du ngt knepp hur man får det braa och vad för ngt man ska använda för att få det lent både på fittan "i" fittan och vid rövhållet? hoppas jag kan få svar snarast.
Svar: Jo jag tycker också det är väldigt jobbigt med intimrakning. Jag använder mig av mkt rakgel (ungefär som rakskum) och sen på venusberget så rakar jag mig snett över/mothårs då går det mesta bort + att det inte är obehagligt. Men mitt bästa tips är att verklige använda mkt rakskum! Då känns det inte lika mkt när man rakar mothårs vilket jag måste göra för att få bort allt! 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack,:)

2010-01-05 @ 19:29:42
Postat av: becca <3

hej jag har en kille och vi har varit ihop i nästan en månad nu men vi två har inte haft sex än, vrf?

och jo jag har alltid haft hår när jag har haft sex förut alltså mellan benen och killarna har inte brytt sig men nu så fårga jag min kille va han gillar och han sa att han gillar tjejer som är rakade och jag tänkte raka mig men det är ju lixom första gången för mig så vad ska jag använda och hur ska jag göra, lixom jag är rädd att det ska bli stubb,rött lr kanske börja blödda. jag skulle uppskatta ett svar så snarast som möjligt tack och bra blogg föresten :D <3



kram becca<3

2010-01-05 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0