Fråga.

Fick en fråga angående hur man ska säga till ens föräldrar att man förlorat oskulden. Jag kan säga hur de var för mig.


Jag hade ett förhållande med mitt ex. Så precis efter jag har blivit av med min oskuld så tvingar mamma mig att ta livmoderhalscancer sprutan. Jag hade hört från en kompis att sprutan inte gav någon effekt om man haft sex (haha, lättlurad?). Iallafall så jag sa bara rätt ut som det var att "mamma jag vet inte om jag kan ta den för lisa sa att man inte kunde ta den efter man haft sex" och ja de är ju lite under förståt sådär. Så ja, de enda hon kommentera om de var typ "ni använde skydd va?"

Haha ja, de är min historia de. Men jag har faktiskt inte berättat för min pappa för tyckte att de var mycket skönare att säga till mamma, sen vet jag ju inte om mamma sagt något till pappa. Men det är ju en annan historia!

Iallafall så mitt bästa tips är väl att gå rak på sak, tror faktiskt att de är bäst. Asså de är svårt de där men annars kan du ju göra lite som mig alltså att du kopplar de till ett sammanhang. Men ja, var rak på sak, jag menar vad ska dom göra liksom? Det är ju ditt liv och de är du som bestämmer när du förlorar din oskuld.

LYCKA TILL !

Kommentarer
Postat av: Sofi

min pappa och mamma fick reda på det genom att jag berätta för min syster att jag hade haft oskyddat med killen jag tog hem, så sa hon att jag skulle testa mig och så. typ en vecka senare, utan att hon har frågat mig om jag har bokat tid eller nånting. så säger hon till mamma att "sofi måste till ungdomsmottagningen och testa sig" mamma tiddade helt oförstående på mig och jag sprang ut ut rummet och spotta min syster i ansiktet. senare gick jag tillbaka och sparka henne i magen då hon så att "jag får väl sylla mig själv om jag en sån idiot och knullar oskyddat"



inte tänker jag berätta nått för henne igen iaf.

2010-01-23 @ 09:48:40
Postat av: Anonym

Hmm, så gott som alla mina kompisar säger också att inte sprutan har nån effekt om man inte är oskuld... Vette fasen vad dem fått de från :P

2010-01-26 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0