Fortsättning på en novell jag la in för länge sen. Gå bak i arkivet om ni inte har läst den första delen! :)

How the wilcat got her name...

Som jag avslutade i förra novellen så blev träningarna mer fysiskt ansträngande på badmintonen än någonsin tidigare, det berodde inte på att vi hade fått tuffare och längre pass eller något utan det var det som kom efter träningen som var de hårda. Jag och Annie hade beslutat oss för att vi skulle låta Matilda vara med någon gång efter träningen, vi gäckade henne länge och sa att nästa gång får du vara med, gången efter det samma sak tills hon en gång vägrade ge sig av.

Jag och Annie vi åkte hem till mig och Matilda följde med, hon hade sedan första gången vetat vad det var vi egentligen höll på med när vi sa till de andra att vi hade en "filmklubb" Matilda som äntligen hade fått följa med oss för att kolla på film var i extas, hon var inte ful eller jobbig det var inte därför vi inte lät henne vara med, vi ville bara få henne så jävla upphetsad som möjligt av tanken på att få vara med oss. Det lyckades vi med råge, Väl hemma hos mig fixade vi lite popkorn och dricka och gick ner, vi satte igång ett par american pie filmer, efter att vi sett den andra filmen och när ljudet var igång på den tredje filmen och det hade gått en bit in hämtade Annie sina handklovar från sin väska, hon sa till Matilda att ställa sig med ryggen mot Annie och hon satte fast Matildas händer bakom hennes rygg. vi satte Matilda i en av mina fåtöljer och sa till henne att om hon var en lydig liten slyna fick också hon vara med, fåtöljen stod precis intill sängen så hon skulle se allt som hände.

Jag och Annie blev snabbt nakna och började smeka varandras kroppar, jag lekte med hennes styva bröstvårtor och smekte dem ömt, Annie smekte min hårda kuk och viskade till mig att jag skulle slicka henne, Vi satte oss vid kanten nära Matilda så hon skulle få se Annies underbara våta lilla fitta. Jag började slicka henne och Annie stönade mjukt, vi hörde hur det rasslade från fåtöljen och såg att Matilda försökte komma på ett sätt att leka med sig själv. vi bytade plats och Annie tog min stora hårda kuk i sin mun och började suga av mig i långa djupa drag, sakta gick det så Matilda verkligen skulle få en känsla för hur stor jag var. Vi höll på att reta varandras kroppar mer och mer och när Matilda började stöna av att Annie stönade så tyckte vi att det var tillräckligt.

Vi tog av Matilda handklovarna och hon tog av sig sina kläder snabbare än jag någonsin sett någon ta av sig kläder hon slet av sig bhn och trosorna som gick sönder. Framför mig satt nu två helt nakna tjejer och turades om att försöka ta in så mycket av min kuk de bara kunde, Matilda var överlägsen i djup men Annie hade bäst teknik, snart bad Matilda mig om att jag skulle knulla henne. Annie tittade på henne och log, hon sa att Matilda allt fick slicka lite fitta först, i sin iver råkade Matilda välta omkull Annie och satt snart med sitt ansikte begravt mellan Annies ben och slickade frenetiskt på Annies bultande varma våta kön, tungan gick i Annie och på hennes klitta, Matilda pullade Annie så mycket hon kunde mellan det att hon ville smaka på Annie men samtidigt att hon ville få henne att njuta så pass mycket att hon själv skulle få njuta.

Annie stönade fram att Matilda skulle sätta sig på alla fyra i sängen så att jag kunde komma åt att knulla henne, Matilda var snabbt uppe på alla fyra och jag satte mig bakom henne. Hennes bröst var så underbara att jag var tvungen att smaka lite på dem innan jag kunde göra det jag skulle, medan jag låg under henne och sög på hennes bröst smekte jag med min kuk precis i hennes våra lilla fitta. Hon stönade redan då och när jag sen sa till henne att börja rida mig övergick stönen från mjukt och tyst till höga, hesa stöna. Matilda hade inte hållit på länge innan hon stönade fram att hon var nära, jag sa till henne att hon skulle leka så hon kom och jag och Annie bytade snabbt plats så Annie fick denna orgasmens safter i sin mun, Annie stönade när jag smekte hennes fitta med min hand och hon sög i sig alla safter som rann ur Matilda, Annie var på tur och hon var så våt att jag inte ens behövde trycka för att komma in i henne vilket i vanliga fall var ett måste. Annie började stöna och hennes bröst hoppade till varje gång jag stötte in i henne, Matilda låg utslagen en liten stund men hittade snart fram till Annies underbara bröst och sög hårt på dem och nafsade i bröstvårtorna.

Annie stönade högt och skrek ut att hon skulle komma, när som helst, denna gången var det min tur att få smaka på fitta, jag slickade och pullade Annie tills hon kom och det rann, verkligen rann fittsaft ur henne. Matilda ville ha lite så jag svalde inte allt utan började kyssa Matilda och lät Annies safter rinna från min mun till Matildas. De var båda två trötta men jag var inte nöjd och det var tydligen inte Matilda heller, hon avslöjade med skam att det hon älskade mer än något annat var dubbel penetrering. Annie och jag log mot varandra, det var precis därför vi hade köpt en extra liten leksak att ha med just idag, en strapon som var ungefär lika stor som min kuk, aningen större och Matilda rodna ännu mer när hon insåg vad det var vi skulle göra med henne. Vi satte Matilda på alla fyra igen och Annie lade sig under henne och började massera hennes bröst, Matilda stammade fram att jag nog var för stor för hennes trånga lilla anal men jag var väl förberedd. Jag pullade både henne och Annie lite och tog deras fittsafter till Matildas anal där jag försiktigt tryckte in ett finger, hon stönade redan av det men jag var definitivt inte nöjd och stoppade genast in ett finger till hon stönade högre och jag sa till Annie att suga mig lite och ämna rikligt med saliv, hon gjorde som hon blev tillsagd och när min kuk var glansig och hal av saliv tryckte jag min stenhårda kuk mot Matildas trånga öppning, ollonet gled in och Matilda bet tag i Annies hand när jag sakta förde in resten av min kuk sakta i henne. När jag hade hela kuken i henne var det Annies tur att fylla upp Matildas lilla fitta, det gick lättare efter som att hon var så våt, jag tittade på Annie och sa till henne att vi skulle knulla henne hårt och försöka vara så tajmade som möjligt när jag gick in gick Annie ut och vice versa. Vi började knulla våran lilla sex-leksak hårt och vi lyckades hålla uppe takten ett tag men snart blev det för mycket och vi bara knullade Matilda hårt och snabbt i hennes små våta hål. Jag kände orgasmen närma sig och jag sa till dem att sätta sig intill varandra å strula eller något, de började kyssas och smeka varandra medan jag lekte med min kuk, snart spred sig värmen av orgasmen över mig och jag sprutade en stor arm sats över de båda tjejernas ansikte och bröst, Matilda började utan att någon bett henne om det att slicka rent Annie och sög upp all sperma hon kunde få tag på. Annie följde Matildas exempel och de började kyssas och föra över sperman från en mun till den andra.


// Smulan


Kommentarer
Postat av: hanna

åååååh fan va skön!

jag blev så våt och pullade som fan

2010-01-31 @ 18:53:29
Postat av: Anonym

bara en fråga...

vad menas det när tjejer säger att dom kommer, aså vad händer då? skulle vara tacksam för snabbt svar...

2010-01-31 @ 19:12:40
Postat av: Anonym

hahah jag tycker det inte är fräscht med sarre och fittsaft XD ... euuw?

2010-02-01 @ 22:14:30
Postat av: Gerd

sarre och fittsaft? Nja...

2010-06-07 @ 12:30:38
URL: http://www.amorspilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0