en läsares bästa sex

De var en kväll i slutet av sommarlovet. Jag och min klasskompis (Adam) hade kommit bra överrens den senaste tiden och vi bestämde för att bara umgås för oss själva ett tag och se vad de kunde leda till.

Jag var endast 15 med en riktig kåtblock och hade redan kvällen innan förberätt mig för sex. Jag log och fantiserade om hans stora kuk som var 22 cm med stånd (detta hade jag hört från min killkompis). Så när då kvällen var inne och vi gått hem till Adam som hade ff och lagt oss i hans säng började allt.

Vi började med att kolla på film, när jag kände hur han hårt började stimulera min klitta. Jag som gilla hårda tag gjorde inge motstånd utan lät han fortsätta. Jag börja så småning om att stöna högre & högre. Han gick ner för att slicka mig. Hans tunga var riktigt snabb och gjorde de otroligt skönt för mig. Och de var då jag fick en fontän orgasm.. ooopssii :)

Nu var de min tur att göra de skönt för honom. Jag böjde mig framåt för att börja suga hans kuk. Först retades jag lite med honom och slickade & sög på ollonet men sen gjorde jag deep troth och så han stönade. Hans sats kom i min mun, jag svalde och de smakade faktiskt gott, lite cola typ :)

Iallafall efter att vi vilat lite så började vi att pulla och runka varandra samtidigt de hela sluta med att han var i mig och dunkade hårt i mig. jag gillar ju som sagt hårda tag , mohahah! Ja, och jesus va skönt de var.


Detta var för 5 månader sen och kort efter denna lilla kärleksakt blev vi tillsammans. Kan ni tänka er att jag har fått uppleva denna känsla nu i snart 5 månader? ;) feel tha pain ! !

Kommentarer
Postat av: hanna

asså anton och adam, fattar inte? ^^

2010-01-14 @ 22:54:10
Postat av: Anonym

vet ni nån sida där de finns heminspelade p filmer?

2010-01-14 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0