FrÅgOr

ja visst jag har inte uppdaterat så mkt på senaste tiden, men för några veckor sen när två andra på den här bloggen nästan ALDRIG uppdaterade(om de gjorde det så var det typ ett inlägg) så skrev jag nästan 10 inlägg, många dagar. Så jag tycker inte man kan skylla på ngn för den dåliga uppdateringen, vi har våra tider då andra uppdaterar mer elr mindre..



Nu till ngt trevligare..

ni missade minn fråga vad är medlängden för en 13åring typ??:)

Svar: Eftersom man fortfarande inte har växt klart i den åldern så är det svårt att sätta en medellängd. Men på en vuxen man så ligger den på 15-16cm och jag skulle tro att den ligger en liten bit under det snittet.

Hejhej har några frågor :) är 13 år o tjej ;)

1, När man ska raka sig där nere asså jag tar bara där uppe på den men de är så långt där i mitten typ eller vad man ska säga jag vågar typ inte göra det för kan det börja blöda? :)

2, när började nni andvända bh? 

3,när fick ni mens?

Svar: 
1. Använd mkt rakskum, låt det inte vara torrt! Då kan det vara obehagligt. Men så länge som du är försiktig så går allt bra. Ta lätta rörelser o börja först en aning ovanför och arbeta neråt.

2. så fort jag började få en antydan till bröst, och jag kände att jag behövde den! Började få bröst kanske i sexan typ:)

3. När jag var 13 år - Alldeles försent tyckte jag då! men nu skulle jag lätt kunnat klarat mig utan det ett tag till..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0