Ordlista!

Man använder alltid massor med konstiga ord när det gäller ämnet sex. Men vad betyder det egentligen?
Här får ni en sexordlista. :)

Orgasm:
är för vissa den sexuella njutningens höjdpunkt, klimax, och består av rytmiska muskelsammandragningar i bäckenbotten


Multipla orgasmer:
Multipla orgasmer betyder att man får fler orgasmer kort tid efter varandra. Efter en orgasm brukar klitoris på tjejer och ollonet på killar vara ganska känsligt.



Pulla: Smekning av kvinnans könsorgan. Man kan dra in och ut fingrar i slidan eller stimulera klitoris.


Runka: Smekning av mannens könsorgan. Haha vet inte riktigt hur jag ska förklara, som att mjölka en ko kanske :P


Tarzan:
Ett slangord för att runka.


Sarre:
Ett slangord för sperma.


Onani: Att onanera betyder att smeka sig själv så att det känns skönt på ett sexuellt sätt. Man kan också kalla det för att ha sex med sig själv.



Om ni har fler ord som ni inte vet vad de betyder så säg bara till så skriver jag till det. Detta var det enda jag kom på nu. Ciao

Kommentarer
Postat av: walter

hej jag är en kille på 10 år. jag tycker er blogg e bra. jag började undra om man har sex-prov i skolan? ja hopas vi int har,har ni haft? iaf vilken klass har man har? walter g. 10år

2010-01-06 @ 19:07:29
Postat av: Anonym

älskar verkligen eran blogg! men är det normalt med genomskinliga flytningar? Tacksam för svar:)

2010-01-06 @ 22:28:15
Postat av: Anonym

runka? haha har en bra förklaring tror jag :D

KETCHUP FLASKA!! :D

2010-01-06 @ 22:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0