Självförtroende!

Jag fullständigt hatar bloggbråk och kommer personligen hålla mig utanför allt som har med det att göra.

Vissa gör det bara för att provocera men vissa kan även göra så att det verkligen sårar personer. Jag tycker det är omoget och man ska bara hålla sig utanför andra människors liv ifall man tänker kränka.

Jag tänker ta upp något nu som jag vet inte handlar om sex men som är jätte viktigt!

Självförtroende!

Alla har någon gång i sitt liv känt sig dålig, obetydelsefull, meningslös eller liknande. Eller hur?
Även de som man kanske inte tror har känt så, de har det. Kanske mest av alla. Vissa är bättre än andra på att hålla masken dock.
Jag själv har blivit utsatt(av min föredetta bästavän) för kränkande kommentarer, face to face och fått veta av andra att hon har sagt saker. Jag tog åt mig jätte mycket och under hela mitt ''liv som barn'' från 10-nu så har jag jobbat på mitt självförtroende. Det är så viktigt att ha det! Inte minst för din egna skull, för det finns dumma jävlar därute som lever för att skada människor psykiskt. Har mött sådana.. Och det värsta är att de ofta lyckas trycka ner folk till botten!
Om ni har frågor eller vill säga nåt bara på det här kan ni säga det :)


Så alla fina och underbara! TA INGEN SKIT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0