Dejtingtips!

Hej, förlåt att det har varit dålig uppdatering. Men jag känner inte så stor blogglust, dels för att vi nästan inte får någin positiv feedback, bloggtorka, och sedan att en annan sexblogg härmar oss med inlägg och källor. Det känns inte så jätte kul att skriva och hitta nya intressanta tips när de bara blir kopierade.


Jaja nu ska jag vara mer positiv! :)

Veckorevyn tipade on hur man blir ett dejtingproffs! :) Läs och lär...

GE ETT POSITIVT INTRYCK

Dra på smilbanden och ha en possitiv inställning till situationen. Om du har roligt kommer du ge ett positivt intryck, och både du och din dejt kommer känna er mer avslappande. Visst, du kan inte vara säker på att din dejt är din nästa stora kärlek, men det minsta du kan vinna är en vän!

 

HÅLL KONVERSATIONEN VID LIV

Ställ många frågor för att starta konversationen. I början, när ni inte känner varandra så väl, kan du lätt ta upp allmänna frågor som aktuella tv-program, ny musik och filmer som så gott som alla har någon åsikt om. Innan du vet ordet av kommer ni säkert ha hittat flera saker som ni har gemensamt, vilket genererar fler naturliga samtalsämnen!

 

VÄLJ EN PASSANDE PLATS

När det kommer till plats är det viktigt att välja ett ställe där du tror att du och din dejt kan ha roligt tillsammans. På allra första dejten passar ett litet, mysigt café eller en avslappnad bar bra – där ni kan prata och lära känna varandra. Känns det obekvämt bör ni prova att hitta på något tillsammans, som till exempel gå på nöjesfält, bowla, gå ut och dansa eller gå på marknad.

 

VAR INGEN ANNAN ÄN DIG SJÄLV!

Var inte rädd för att vara dig själv på dejten. Om det ska bli något mellan dig och din dejt är det självklart att det är DIG han ska gilla – inte någon påhittad person som du spelar. Det håller ju inte i längden, eller hur? Och gillar han inte dig som den du är så är han helt enkelt inget att ha.

 

GÅ VIDARE

Det finns oändligt många människor här i världen, och det är självklart att man inte passar ihop med alla. Deppa inte över en misslyckad dejt, sträck på dig och gå vidare istället!


Bli lika bra på att dejta som Edward ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, idag hade jag och min pojkvän sex i grannens lägenhet, dem är på semester och pojkvännen ska mata deras fiskar under den tiden, så vi passade på idag och ha sex i granndotterns säng, ett litet udda ställe. Annars har vi haft sex på ett bad, skogen, i en vedbod, på stranden, i en kompis soffa på nyårsafton framför mina kompisar, min mamma och pappas säng, på min skolas toalett, på en bänk utanför en skola, i soffan, i sängen, i en trappa utomhus, busshållplats + en massa fler ställen som vi inte kommer på just nu Vi känner oss lite galna, :P men vafan spelar det för roll, det är bara spännande att testa olika ställen!

Vart är ditt mest udda ställe som du haft sex på? ;)

2010-01-21 @ 16:13:22
Postat av: Anonym

superbrablogg! keep going!

2010-01-21 @ 17:53:47
Postat av: Anonym

snälla eran blogg är otroligt bra, det jag ser fram imot när jag sätter på datan!! YOU GO GIRLS! :-D

2010-01-21 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0