Dagens fråga!

när jag ändå var igång med att prata om vikt så tänkte jag bara visa er ett citat från ett forum där de undrade vad killar helst ville ha- en smal tjej med a-kupa elr en mullig tjej med större bröst b nästintill d kupa. Där resonerade en tjej såhär: "mullig och det skulle de flesta män som jag känner också. De gillar inte lyktstolpar.När det kommer till kritan föredrar män bröst och höfter och något mjukt att hålla i. De kanske vill gå bredvid spetan på stan, men vem vill ta hem henne?"
-
medan de som tyckte alternativ ett (smal tjej a.kupa) oftast resonerade mildare som t.ex "jag skulle nog välja en smal tjej. men mulliga tjejer är också vackra, det är bara vad jag går efter. Insidan är ändå viktigast"
man märker verkligen skillnad på hur de säger det.
-
men då till dagens fråga, vad skulle ni föredra? 
En smal tjej med a-kupa elr en mullig tjej med b/d-kupa?
(man får inte ändra typ; Jag tar en smal tjej sen får hon göra bröstförstoring, elr jag tar den mulliga o ber henne träna, de är som de är:) )

haha efter mitt lilla "utbrott" här på bloggen så kommer nog de flesta akta sig för vad de sägerxD



Kommentarer
Postat av: A

jag tror inte att man kan säga att "killar gillar att ha något att ta i"...visst tror jag inte alla killar gillar skelett, men en smal tjej med a-kupa är helt normalt. Jag föredrar smal tjej med a-kupa om jag ska vara ärlig. Smaken är som baken, men nu frågade du ju! ;)

2010-01-10 @ 09:46:04
Postat av: Joel

Då föredrar jag en mullig tjej och sagt att hon får träna så att hon blir smal och snygg (ej spinkig blää) och då har man en snygg tjej med stora bröst. Kan det bli bättre? Om ni inte tyckte att mitt svar var bra så kan ni gärna ta upp det.

2010-01-10 @ 11:25:03
Postat av: Anonym

måste verkligen ha svar på dethär! snälla!

i början av min slid öppning så är det som strävt om man säger så.. det är små prickar, fattar ni? är det onormalt och har jag typ svamp i underlivet eller något sånt?!?!? :o är så jäkla orolig! kan man ha det om man är oskuld? kram!

2010-01-10 @ 11:51:21
Postat av: Anonym

men asso.. det beror väl också på vad man ser som mulligt. jag menar, vi tar beyoncé tex.. hon är nte tjock, men inte smal. hennes kropp är typ PERFEKT, hon har lår o rumpa o höfter o bröst, det är det jag kallar kvinnligt !

2010-01-10 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0