Då kör vi! - här kommer de flesta frågorn. Säg till om jag har missat någon!


har en fråga. är det normalt att man har mörkare hudfärg där nere fast att man kanske är jätte blek?
looove you blogg

Svar: Det är helt normalt, man kan ha bruna, rosa, stora små. Osv. :)
hej jag har en fråga om lesbika hur har dem sex?

Svar: Hej på dig. Jo typ som i novellerna vi har lagt in. Oralt, med fingrar, leksaker mm.

hur gammal är du???:) men älskar din blogg du pratar om inntresanta saker. men kan inte du prata lite mer om hur man ska uppföra sig om man gillar en kille?? för jag är väldigt blyg av mig,,,,

Svar:Jag är 15, o vi på bloggen(tre stycken) är mellan 15 och 16. Jo visst kan jag det" Det är jätte bra att ni kommer med tips på vad vi kan skriva om! :)
hej , eran blogg är jätte bra!
men om man har mens. men inte när man ska knulla. kan man ändå börja blöda då? alltså, va ska man göra när man börjar blöda? VA PINSAMT! och är det vanligt att man börjar blöda vid första sexet?
vad tycker dom flesta killarna om man börjar blöda? jag vet, det är olika , men dom flesta?
en sista fråga.. vad kan man göra för att undvika att börja blöda?

Svar: Tack.:)
Om du är orolig för det så kommer det finnas en oro då när du har sex och det kan leda till att det är svårare att bli våt vilket är det viktigaste när man ska ha sex. Så mitt tips är att ta det lugnt och inte oroa dig så mycket för det, se till att ha ett långt förspel så att du blir tillräckligt våt. Då ska det inte vara några problem, men om du tycker att det är pinsamt om det skulle hända ka du ju alltid berätta för killen att du inte har haft sex och att du kanske kommer börja blöda.
Ta det bara lugnt!

hej, det skulle vara jätte gulligt om ni svarade på dethär, jag är en tjej på 13 år. och ska ha sex med min kille snart, han är 15. jag undrar, mödoms hinnan, endel är ju jupare/trångare än andra, är man skönare om man är trång om djup? och är man oskön om man inte är trång och inte djup? kanske lite konstig fråga och så, men ja..

Svar: De festa killar tror jag tycker att det är skönare med en lite trängre/tightare än en slapp. Men det betyder inte att man är oskön bara för att man har en slappare. Det beror också på killens storlek på kuken. Om han har en större så är de flesta trånga.
Jag kan dock inte svara exakt på det här men det är nog inte så stor skillnad. Kan försöka kolla upp det lite noggrannare och svara senare i ett inlägg!
Men kom ihåg att det inte går att vara föör trång så att kuken inte kommer in, för det är det vi är byggda för så att vi ska kunna få ut ett barn där också.

hur många sidvisningar har ni?

Svar: Många... Om vi säger såhär, vi har mer än trippelt så många sidvisningar som unika besökare så ni går in ofta iaf. ;)

nå om man har världens bästa blogg.. :)men nu till saken. har hitta några kommentarer om att hur ska man uppföra om man gillar en kille? så undraa samma sak, är blyg när det gäller såndär. lätt kan de bli så att man beteer sig helt mysko :) sku vaa glaad om d gav några tips !<3
tack för en super bra blogg (:

Svar: Jag kan svara på den här frågan i ett inlägg ist. Håll utkik, kanske det kommer redan ikväll. :)

jag har några frågor jag skulle vilja veta :)
1 vart bor ni nånstans?

2 är det nån som vet om att det är ni som "driver" denna blogg?

3 hur länge brukar ett samlag hålla på? jag vet att man brukar hålla på tills man får orgasm men ungefär?

4 kan ni göra en undersökning eller göra en fråga om vad killar tycker om tjejer som har piercingar i ansiktet ? i läppen framför allt, för där tog jag härom dagen och skulle vara kul och veta hur många som är för och emot :)

5 är det skönt att ha sex i vatten?

6 när och var blev ni av med oskulden?

7 vilka ställen tycker ni är skönast att knulla på? har ni tex knullat i duschen?

8 vart gillar killar att bli berörda?

Svar:
1. Vi bor alla tre i Stockholm, Söder.
2. Ja, min syster, sen vet en av våra närmsta vänner. Inga fler vad jag vet..
3. Det beror helt på, om man räknar med förspel så kan det ta ungefär 1- 1 och en halv timme, sen kan man ju göra det igen, och igen. ;)
4. Ja visst. :)
5. Jag tycker att det kan kännas lite konstigt för man känner sig torr, även fast man är upphetsad om du förstår vad jag menar. Det kan även vara svårt att utföra vissa saker i vattnet men det är en riktigt rolig upplevelse och lite crazy sådär, så testa på det!
6. Jag blev det när jag var 14 år, hemma hos min dåvarande pojkvän(min första ''riktiga'' pojkvän).
7. De gillar att bli berörda vid käkbenet, om du liksom stryker längs med dem med händerna, smekning på nedredelen av ryggen, skinkorna, mellan låren, där killarnas ''g-punkt'' sitter- vid rumpan och i anus och sedan såklart hela snoppen:) Lycka till!

kan du förklara ingående hur en dildo fungerar? vad allt på den är till för, vart man ska ha den osv.
kram

Svar: En dildo är en löspenis som både kvinnor och män kan använda. Den använder kvinnor i slidan eller i anus, och män använder den i anus.
Det finns olika sortes dildosar, vissa har vibrator, och de kan vara gjorda av olika material som plast, latex, silikon.
En dildo eller massagestav som det även kallas använder man för att onanera, den stimulerar och är ett hjälpmedel för att just onanera.

har alla ni som driver bloggen haft sex?? kan ni i såna fall berätta??

Svar: Ja alla vi har haft det, annars hade det varit lite svårt att svara på alla era frågor och skriva om det.
Jag kan berätta om när jag hade sex första gången. Jag gjorde misstaget att inte använda kondom men det gick bra ändå för han kom utanför( man kan dock bli gravid ändå, så se till att skydda er! ). Både jag och killen hade druckit och vi var på en fest. Jag hade träffat honom några gånger tidigare och han var/är 1 år äldre än jag.
Alltihop gick ganska snabbt och jag var inte jätte kåt om man säger så. Det gjorde ganska ont men det gick ändå bra! :) Och helt plötsligt var allt över och det kändes inte så speciellt som jag trodde att det skulle göra. Inte en sån big deal haha.

kan ni svara på:

gillar killar tjejer dom e lite mulliga, asso normala typ. lite störrelår, kurovr osv.

kan ni inte ha en dagens fråga som lyder typ: "vad gillar ni killar för storlek på tjejer" eller ngt?

det borde hjälpa mig o andra tusenläsare, ökar självförtorendt. snälla!! :)

Svar: Det är såklart olika, en del gillar pinnsmala modell tjejer men jag tror att de flesta hellre vill ha för mycket än för lite. Det är verkligen inte storleken som räknas dock.
Ja det kan vi ha :) och du kommer då se att det inte spelar någon roll. You'r beautiful just as you are. Haha vilken fjolla jag är. Kram på dig! :)

hej jag är en kille på 10 år. jag tycker er blogg e bra. jag började undra om man har sex-prov i skolan? ja hopas vi int har,har ni haft? iaf vilken klass har man har? walter g. 10år

Svar: Haha jag förstår inte riktigt frågan. Vi har haft teoretiskt prov inom sex(sex och samlevnad) men aldrig något praktiskt, typ att vi har delats in två och två och visat läraren hur man har sex. xP Oroa dig inte för det ;)
älskar verkligen eran blogg! men är det normalt med genomskinliga flytningar? Tacksam för svar:)

Svar: Ja det är normalt. Flytningarna brukar bli så när det är ägglossningstid :P

bra tändande sms?

Svar: Det första har vi skrivit förut men ändå :P

"Känner mig ensam...vill känna dina armar omkring mig, dina händer över min kropp...vill kyssa ner över din mage och känna din kuk i min mun...vill du ses i veckan ;) ?"

"Vill ha dig. Snart. Känna dina händer över min kropp och suga dig länge...vill du ses i veckan ;)?"

"jag saknar att känna din kropp nära min"

"jag vill att du tar mig nu, är jätte våt/vill suga dig nu"


Sedan kan du ju alltid berätta vad du har på dig,, under förstås ;) eller jag vet inte om du är kille eller tjej.. hmm.
Prova även att skicka en bild! En bild säger ju mer än 1000 ord.


Tack för alla frågor :) Vi hörs mer imorgon. Nu ska jag få min skönhetssömn.. Ensam :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla svara på denna fråga.

Om man har små läppar? Är man dålig på att kyssas då? Är man bättre på att kyssas bara för att man har större läppar?

2010-01-07 @ 00:41:05
Postat av: tony

ni missade minn fråga vad är medlängden för en 13åring typ??:)

2010-01-07 @ 11:34:57
Postat av: Anonym

Hejhej har några frågor :) är 13 år o tjej ;)



1, När man ska raka sig där nere asså jag tar bara där uppe på den men de är så långt där i mitten typ eller vad man ska säga jag vågar typ inte göra det för kan det börja blöda? :)



2, när började nni andvända bh?



3,när fick ni mens?

2010-01-07 @ 15:35:10
Postat av: Elenora

Hej,i förra veckan när jag var i duschen,så då hållde jag på att stoppa fingre upp i slidan , sen tog jag shampoo på fingret och stoppade det dit upp,sen hällde jag ochså shampoo dit (dum som jag var) men de var faktist skit skönt. Sen då jag steg ur duschen måste jag kissa, fyy saken de to sjukt,ja måsta hålla mej,fö e sved o tog så sakrans sjukt. de hände förra veckans måndag och de svider o tar skit sjukt ännu. Va ska ja gööra? Vill absålut int säg ti nån vill int far nån stans,kan int ja gör nå åt he själv? Ja vill INT säg he ti mamma eller nån !!!! De e bara såå! Snälla hjälp mej! Jag har så sjukt i magen nu bara för att jag inte kan gå på toa eftersom de tar så sjukt o svider :(





BEHÖVER HJÄLLP

2010-01-07 @ 17:07:05
Postat av: Anonym

Vad är de där 2 rosa grejjerna på er header? :O Vad har den där människan på sej som är på headern? Vem är det?



Era noveller vem kommer på dem ? De är så sexigt bra

2010-01-07 @ 18:04:13
Postat av: Anonym

tack, fick svar på min fråga av ER inte av läsare ;P höhö ^^ så skulle ni kunna göra en dagens fråga " vad gillar ni killar för storlek på tjejer? " tusent ack :D

2010-01-07 @ 22:56:42
Postat av: rebecka

ehmm.... där vid frågorna 1-8

du missa fråga 7 men skrev 7 där de skulle vart 8 ;)

skulle vilja ha svar på fråga 7

2010-01-08 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0