Ännu mer svar.. vi är snälla idag :)

Postat av:

hej , eran blogg är skit bra ska ni veta , asså d är så bra tkr jag när man har massa frågor så kan man fråga dom till er ! :)
haha måste bara undra kan du beskriva bullfitta ? xd




Svar:  Tack så mycket!!! :)
Det betyder att  den står ut och är liksom “bullig”… Jag vet inte riktigt hur jag ska föklara de :s
Men men, hare bra ;)





Jakob om 2009:

Kan ni visa på bild vart klitoris sitter på fittan med bild?
ska man trycka hårt på klitoris för att tjejen ska bli kåt?



Svar; Visst visst. Ja du ser ju på bilden nu. Och jag tycker inte personligen att du ska trycka på klitoris utan mer stimulera röra på den liksom, om du trycker för hårt kommer de säkerligen göra ont ;) men nu har rätt i att tjejer blir mycket kåta av att killar stimulerar klitoris.




Kommentarer
Postat av: Anonym

1.Skulle inte ni kunna förklara vad en kille tycker om att man göra?

2.Hur känns det att ha sex och att få orgasm?

3.Hur känns det att bli slickad?

4.Tar killar illa upp om man måste avbryta första gången man har sex?



Skulle verkligen uppskatta svar ;)

2010-01-02 @ 20:31:56
Postat av: jakob

oj vad liten klitorisen är, hur vet man att manstmulera den när man är med tjejen? för den e ju så lten, vad pinsamt om man tror att man rör vid klitoris fast man igentligen inte gör det?



skule vara jätte tacksam för svar :D

2010-01-02 @ 21:17:25
Postat av: el

2010-01-02 @ 21:20:59
Postat av: alex

vad tycker du om tjejer som pullar killar i rumpan när dom har sin G punkt?

Har du/ni gjort det?

Skulle du kunna tänka dig göra det på någon kille?

2010-01-02 @ 21:21:17
Postat av: Elina

kan inte ni fråga typ pojkvännen eller killar som ni träffar (Vet att nån har pojkvän och andra inte) hur dom tycker om stora inre blygläppar?

2010-01-02 @ 22:44:16
Postat av: Anonym

hej :D



Jag har ett stort problem som jag undrar om du kanske skulle kunna ta upp det i bloggen eller nåt liknande?



Det är så att jag har en otroligt gullig pojkvän och han är så himla snäll, romantisk & jaa, allt man kan tänka sig MEN när vi strular & så går allt jättebra men när vi slutar helt plötsligt blir det liksom en pinsam tystnad eller va man ska säga.

Vi kollar liksom bort & så..hur gör du & Dennis??

Jag tycer själv att dte är pinsamt & jag märker att han också tkr det !! snälla svara snabbt !

2010-01-03 @ 00:03:51
Postat av: Anonym

oj förlåt det ska inte stå dennis , det va bara för att jag frågde en annan kompis samma fråga och hennes kompis hette dennis , mne jag tänkte att jag frågar dig ist eftersom att du är mer av en expert :D

2010-01-03 @ 00:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0