2 till frågor som våra bästa läsare ska få svar på!

Inte samma person x) om Lite svar (som ni älskar):
Jag har en fråga.
När förlorade ni oskulden ? :)
Ni är ju så unga. Nu är ni 15/16 eller ?
Och ni vet redan vad som är dåligt och bra sex. Ni har haft engångligg o.s.v. Det känns så... tidigt...

Ta inte illa upp, jag älskaar er blogg och ni verkar jätte söta. både på insidan och utsidan.



Svar: Nej jag tar absolut inte illa upp. De är bara kul att ni är lite nyfikna sådär! Jag har fått denna fråga många gånger så tänkte att jag kanske skulle svara på den nu! Jag förlora min oskuld när jag var 14 år, så ja för alltså 2 år sedan. Ja man kan säga att jag är rätt erfaren när de gäller min ålder, men ungdomar idag kan väl helt enkelt inte låta bli? ;)

Tack så mycket, :) <3



Anonym om *Puuh*:
Vad är en svensexa? hallå ni svarar aldrig på min fråga har skrivit den 4 gånger!


Svar: Svensexa är en liten fest som dom manliga vännerna anordnar till mannen som ska gifta sig. Man kan säga att de är som ett farväl till unkarlslivet :D

Och förlåt att vi inte svarat än, men vi får rätt mycket frågor på mejlen och så, och försöker verkligen att hinna med att svara på alla frågor.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötisar :XO

2010-01-20 @ 21:48:51
Postat av: Anonym

hej!

jag har en fråga jag verkligen vill få svar på.. snabbt!

den senaste tiden då jag pullat, spelar ingen roll om jag ligger ner eller står upp, så har jag kommit till en kula när jag är 'inuti' mig.

det gör inte ont, men det känns obehagligt.. och jag vet att jag inte är vid roten eller vad man ska säga, för tidigare har jag kommit längre in, och om jag försöker komma vid sidan om kulan så kan jag komma längre in...

hoppas ni fattar vad jag menar.

2010-01-20 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0