Novell

ljuvligt ljudligt

Det var uppgjort sedan länge. Att min älskarinna sedan 5 år skulle komma hem till mig när jag var ensam hemma. Att vi vill träffas för ömsesidig njutning var självklart, men det blev långt mellan gångerna då vi inte bodde på samma ort längre.
Dörrklockan ringde på avtalad tid och redan i hallen fick vi båda en försmak av den erotiska ljuvligheten som skulle bli vår denna dag. Lina, som min älskarinna hette, hängde snabbt upp sin kappa och vi möttes i en intensiv kram som var så tight att inte ett frimärkehade fått plats mellan oss. Mina händer smekte hennes ryggtavla uppifrån och ner, först utanpå blusen, sedan innanför - både bh:n och trosorna. Lina måste ha känt hur min kuk hade ett präktigt stånd för det kunde inte döljas innanför jeansen. Vår kyss var underbar. Vi lekte med våra tungor. Ibland våldsamt, ibland långsamt. Om man kan tala om erotiska kyssar var detta en sådan. Den varade säkert 10 minuter och vi hade inte hunnit längre än till hallen.
Efter ett tag gick Lina ner på knä och lösgjorde kuken från sitt trånga näste. Jag såg ner på min penis som stod som ett ett spjut ut från kroppen. Den hade börjat sava långt innan och var nu rejält insmord. Lila hade tidigade sugit min kuk, men den här gången skiljde sig på något sätt från tidigare. Jag kunde se ner på hur min kuk långsamt for ut och in i hennes mun och hur hon njöt av behandlingen. Då och då bytte hon sugandet med att ta kuken i handen och föra förhuden fram och tillbaka. När hon öppnat upp så hela ollonet blev synligt sjönk hon ännu djupare ned och slickade strängen.
Jag stönade och sa att det var ljuvligt, men att jag inte ville att det skulle gå än. Lina uppfyllde inte min önskan utan sög ända till jag exploderade i en utlösning och hela satsen hamnade i Linas mun. Hon svalde den med begärliga ögon. Hon sa att det smakade gott.
Vi hinner ligga en gång till med varann, sa Lina innan vi bryggde kaffe och talade om allt som hänt i våra liv sedan vi sågs senast.
När mörkret hade lägrat sig gick vi upp en våning och Lina lade sig på bäddsoffan. Vi möttes i ännu en utdragen kyssen medan jag långsamt klädde av Lina. Själv lösgjorde jag mig från byxa, kalsonger och skjorta och vi var snart helt nakna. Jag satt på soffkanten och tittade på en sådan vacker kropp, välformad och med bröst som lockade till lek.
Jag nöp henne lätt på bröstvårtorna för det visste jag att hon gillade. Jag tog i litet hårdare och hon stönade av välbehag. Jag tog hennes bröst, ett i taget, i min vidöppna mun och lekte med bröstvårtorna.
Efter en kort stund sjönk jag ned på matten intill bädsoffan för att slicka hennes fitta. Den var förstås plaskblöt och jag lät tungan spela på hela registret framifrån och bak till anus. Väl där stannade jag och rullade med tungan. Linas älskog var inte av det tysta slaget utan hon gav hela tiden ljud ifrån sig som indikerade hur hon kände det.
Jag slöt hennes klitoris i min mun och lät tungan rotera. Lina skrek nu nästan av vällust och jag fortsatte så länge hon upplevde det skönt - och det var ganska länge. Sedan äntrade jag bäddsoffan på så sätt att vi hamnade i en 69:a. Mina knän vilade på karmen och min mun nådde perfekt hennes fitta. Min kuk stannade framför Linas mun och hon tog den begärligt i munnen.
Oh, vad vi njöt! Erotikens höjdpunkt var snart inom räckhåll, men vi ville dra ut på härligheten. Varje gång det var nära att gå för mig ropade jag nej, nej, inte mer och drog mig ur hennes mun. Jag hulkade med kroppen för att hindra den ljuvliga fortsättningen att komma. Jag märke förstås på Linas ljud att det också vare nära för henne. Jag ville vara inne i henne när det var dags för orgasmen. Jag ville det skulle gå samtidigt.
Så jag ändrade ställning och min kuk gled lätt in i henne, nu i missionsärsställning. Jag trängde in ända till botten så att min kuk kunde stimulera hennes klitoris. Hom behövde inte onanera med sitt finger utan det räckte med kukens tryck.
Och så ... nu var det dags!!! I en utlösning utan motstycke och med obeskrivliga känslor gick det för oss samtidigt. Och gissa om det var ljudlöst?! Medan jag mest stönade skrek Lina så högljutt att jag nästan var rädd att grannarna skulle undra vad som stod på. Hon skrek ut hela sitt välbehag och jag älskade att höra hur hon gav sig hän. Här fanns inga hämningar. Allt var ljuvligt ljudligt.
Vi fortsätter förstås att träffas när vi har chansen. Ett mera vältimat kuk-fitta-par får man leta efter.

 

// Smulan


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra

2010-02-03 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0