Fråga & svar

Känner mig snäll idag som svara på en massa frågor.
Har ni någon fråga är de bara att lätta på hjärtat och skriva in till oss!





Anonym om hmmmm..:

hejhej :)
Jag har en fråga.
Jag har precis blivit av med oskulden med min kille och det gjorde så himla ont. Så jag var tvungen att stoppa sexet eftersom det gjorde så ont. Så han kom liksom aldrig. Och vi hade haft ett bra förspel och båda vi två var kåta. Han hade pullat mej, jag sög av honom och han slicka mej, men endå gjorde det så ont. Men nu undrar jag att om vi knullar igen, kommer de göra lika ont då ?
btw jag älskar eran blogg :D


Svar: Jag är ju ingen expert så vet ju inte helt 100 på att du inte kommer ha ont, men troligtvis kommer du nog inte ha de. Jag hade också att de var lite obehagligt och gjorde lite ont första gången men andra gången kände jag ingenting utav de, så mitt svar till dig är att jag knappast tror att de kommer göra ont.

Tack så mycket! :) Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har en fråga som jag hoppas ni kan svara på!

när jag sätter in en taqmpong eller pullar så blir det liksom luft.. sen när jag tar ut fingret eller tampongen så blir det nästan som "fisar". det märks inte eller låter eller nåt, men det känns så bara. vet inte riktigt hur jag ska förklara, men hoppas ni förstår på ett ungefär iaf. ^^

men vad kan man göra mot sånt?

snälla jag vill verkligen ha svar på detta!

älskar er blogg! puss

2010-02-04 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0