en tanke

hejhej! ville bara lägga in en liten åsikt om vad jag tycker om rakning! Jag tycker iaf att man kan ha så som man känner sig bekväm i fram tills man träffar en pojkvän, då jag iaf skulle lyssna på vad han tycker är attraktivt! Tänk dig själv om du träffar någon som har jätte mkt hår o tt du verkligen äcklas av det, likaså om ngn e helt kal o du inte tycker om det heller. Det e ju inte så kul.. visst det e ens egna val, men det e väl självklart att man vill att ens partner ska tycka att man e perfekt.- visst ingen e perfekt men varför sträva efter att vara så långt borta som möjligt från det?:P så tycker jag iaf, hur tycker du?
o ja! man går efter insidan o man ska inte bry sig om det "blablabla" vi vet ändå alla här att utsidan ändå spelar en liten roll åtminstone..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte alla ni tre lägga ut en varsin bild på er vill gärna se hur ni ser ut `? :D

2010-02-05 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0