yesterday..

hej bloggen! :)
igår träffade jag a*a* okej han heter adam;) Vi skulle på en fest i sumpan men vi bestämde oss för att gå hem till mig i stället för mina föräldrar var på middag. Vi kollade på Leon, och jag somnade.. haha vilken rolig tjej jag är va nej men han väckte mig lite försiktigt när den var slut genom att kyssa min hals lätt. (ett otroligt mysigt sätt att vakna på kan jag säga er!! ) Jag kände inte för att göra ngt då så vi tog ett bad tillsammans, och då började jag få lust igen.. så vi gick upp ur badet helt dyngsura o vi delade på en stor handduk. Sen började vi smeka varann o han slickade mig sen hade vi sex, missionären bara:) Ja därför har jag inte kunnat uppdatera på ett tag för han har varit här hemma med mig hela dagen o vi har haft det skitmysigt! Hur har ni haft det?

hehe lite roliga handdukar..:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan..

jag är 13 år (tjej) och är oskuld.

när jag läser texter om typ 6 så börjar det att .. typ kittlas på mitt könsorgan. det känns som om att jag kommer 'släppa ut något' men det kommer bara kiss? det låter lite konstigt.. men kan jag kanske få orgasm på något sätt?... utom 6 såklart :)

och det fungerar inte om jag ska onanera..

snälla,hjälp mig :$

2009-12-19 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0