Wohooo

Uppmanar er en än gång att kolla i kommentarsfältet där ni kommenterade er fråga för svar om vi inte svarar i ett inlägg! :)


Max
 om sexsexsexsex och ja.. sex!:
Haha hur stor har han? Och förresten vart i Sverige bor ni? :)
hehe skulle chansa på 22-23cm;) Tror det är den största jag har varit med om än så länge iaf :D
jag bor i Stoockhoolm!! söder:P Själv då? (på båda frågorna... :P)


Måste bara tillägga att jag skulle kunna ge upp MYCKET för en natt med den här killen..

oops får man säga så när man har pojkvän?
 ja.. när det gäller jude law så får man det..;)

Kommentarer
Postat av: Max

Jag har 21 cm om man kör med kill regeln (dvs lägger alltid till 3 cm för att vara coolare. Så den riktiga längden är igentligen 18 cm) jag bor neråt i landet :( skåne!

2009-12-25 @ 23:28:04
Postat av: dr jones

hahah okej, vi har en tjejregel som gäller tvärtom fast med vikten. Vi drar bort 5kg i stället hahaxD

aha där har jag aldrig varit, tror jag..:)

2009-12-25 @ 23:34:11
URL: http://drjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0