Vi har många bollar i luften!

jag gick tidigare idag igenom lite gamla kommentarer, och jag brukar memorera ipnummer ibland bara för att se vilka kommentarer som hänger ihop hehe tycker det e så kul o läsa, för vissa av er är anonyma ibland men sen skrier ni namn. Älskar era gulliga kommentarer!! Sen fick ag för inte så länge sen en mindre gullig kommentar där jag kände igen ipnumret från en gammal kommentar:
så jag gick tillbaka för att kolla om jag mindes rätt, och det gjorde jag..:
Jag började fundera kring vad det nu kan ha verit som fick dig att ändra dig om hur du tycker om vår blogg o då kom jag på att vi hade råkat glömma att svara på din fråga! Vi är jätte ledsna över det men sen får ni komma ihåg att vi är också mänskliga o kan råka glömma saker, men i stället för att skriva taskiga kommentarer så kan du påminna oss! Förlåt ännu en gång och jag hoppas du frågar igen så ska vi svara på det!  Ha det bra! :)
(Jag täckte över resten av ip-numret, men ni ser klart och tydligt att det e samma! :) )

Kommentarer
Postat av: Elina

Ojoj nu vart jag kanske lite avslöjad xD hihi men jag får ta smällen ;) har varit anonym nån gång men men.. hehe



tack för en superbra blogg, besöker den typ 24/7 och då har ni redan skrivit ett inlägg!

GO GIRLS!!! :D

2009-12-22 @ 07:45:35
Postat av: Anonym

hahahah töntar ! :D

2009-12-22 @ 12:47:09
Postat av: Anonym

KLAMYDIAAAAA

2009-12-23 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0