Vad ni, vi, och jag dras till..

oj dålig uppdatering här på bloggen idag! Ska jag vara ärlig så har jag sovit en hel del! Ikväll ska jag träffa en kille som jag är på g med typ.. Svårt att säga hur det ligger till mellan oss.. han heter A*a*.. hehe ja.. vi får se vad kvällen leder till, kanske har jag en berättelse imorn;) Vad ska ni göra i kväll? 
Något killar dras till och varför.
Breda höfter- killar letar efter tjejer med breda höfter då det undermedvetet skickar signaler till hjärnan om att hon lätt kan föda barn. Detta gäller också med stora bröst. (tjejen kan lätt amma sitt barn)

Något tjejer dras till och varför.
Stora händer-Tjejer letar efter killar med stora händer, detta beror dock inte på myten om att de då oftast har stora kukar då, utan det tyder på att tjejen känner sig trygg.

Jag tänder på käkben! jag vet, lite skumt.. undrar vad det betyder? men jag får verkligen rysningar av snygga käkben, så jävla snyggt!
Haha en flickfavorit men även känd som killarnas hatobjekt.. Edward- Robert Pattinson.
Hans käkben är gudomliga... 

Kommentarer
Postat av: Johanna

alan? ha ha =P

Han edward är jätte snygg!

2009-12-18 @ 17:36:47
Postat av: issa

OMG HAN VILL MAN BARA KNULLA MEN TAYLOR VILL MAN BEHÅLLA FÖR SIG SJ :)

2009-12-19 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0