vad jag tänder på

Jag vill nog helst att killen ska vara rakad, vet inte riktigt varför men det känns bäst så. o på det sättet förstår jag också killar som vill att vi tjejer ska vara rakade! men det går inte direkt att förklara helt enkelt haha:P Hoppas att ni inte blir missnöjda med det här men då skulle väl ni kunna förklara hur ni vill ha er tjej/kille o vrf ni vill ha det så!:)
Ngt som jag gillar i sängen är när killen är bestämd och lite dominant av sig men som ändå visar kärlek o ömhet:P Som när en kille trycker upp en mot väggen, det är sjukt upphetsande!! men sen så ska han också va lie försktig o typ kyssa mig lätt på kroppen.. haha nu börjar jag nästan sväva iväg med fantasin här i mina tankar..xD men kan vara ite mer exakt i ett annat inlägg men dethär var iaf lite:)  

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag gillar orakade killar för att det käns mer manligt. Dom påminner om tjejer annars



2009-12-18 @ 01:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0