Use one!

Jag har blivit gravid en gång, jag fick veta att jag var gravid ganska sent. Det hade gått 12 veckor och jag hade inte fått min mens så jag tog ett test som var positivt, först då la jag märke till magen som hade växt en aning. Då började en jobbig tid, jag gick till läkare och till en kurator för att prata om hur jag skulle göra med barnet. Jag ville inte göra abort men jag insåg samtidigt att jag aldrig skulle klara av att ta hand om ett barn och sen visste jag heller inte vem pappan var så jag gjorde tillslut en abort. I den 12-13 veckan så utfördes en skrapning som skedde helt smärtfritt.

Efteråt så kände jag mig ledsen och nere men det gick över med tiden tack vare underbara vänner som stöttade mig.

Så tjejer, och killar såklart. Använd kondom, jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det men för er egna skull, tänk på kkonsekvenserna. Idag är jag glad att jag gjorde abort men hade såklart helst av allt aldrig blivit gravid.

// Dr, Jones

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00039/abort-95957-163661_3_39870w.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej dr jones.



jag har en dildo som jag brukar använda typ ofta och det är såå skönt! :$ ja gillar en kille jätte mycket och han gillar mig. jag har sovit över hos han en gång och ska snart ingen. han är verkligen underbar han säger hela tiden att han vill ha sex med mig men att jag ska säga till när jag är redo. Och jag är verkligen redo! jag vill gärna att jag ska tappa oskulden med han men jag fegar alltid ur! jag har vart i situationen många gånger förut och har alltid fegat ur. jag får super dåligt samvete efter attt jag gör det för jag vill liksom bli av med skiten (oskulden) så snälla dr jones skulle du kunna hjälpa mig hur jag ska göra !!!!!! :(

2009-12-18 @ 19:32:38
Postat av: M: et

stackars dig :(

2009-12-19 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0