Till alla oskulder där ute

Här kommer några tips till er som inte har haft sex förut.

♥ Undersök dig själv, ta reda på hur du vill ha det och vad du tycker är skönast så du kan säga det till den du har sex med.

♥ Se till att vara våta, det är mycket viktigt att du är upphetsad så strunta inte i förspelet ;)

♥ Du behöver inte som alla säger vara tillsammans med personen du förlorar oskulden till eller att du vill förlora den till ''den rätte''. För mig funkade det alldeles utmärkt med att göra det med en kille jag hade träffat några ggr.

♥ ANVÄND SKYDD! Det finns alltid risk för att bli gravid eller att få sjukdomar.


♥ Prata med varandra, om du känner dig osäker så ska du inte göra det för att han/hon vill det, utan följ din egen vilja!


Hur var eran första gång?

Godnatt


Kommentarer
Postat av: jennifer :)

Min första gång var inte något att jubla för!

Och ingenting man är särskillt stolt för heller..

dt var liksom inte påriktigt och det spreciella känslan fanns inte. Den kom först så jag träffade en kille som jag var tillsammans i 1,8 månader!

2009-12-16 @ 00:57:18
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/
Postat av: hej :P

hejjsan bloggen!

jag är en tjej med JÄTTESTORA BLYGLÄPPAR både intre och yttre.. det stör mig jättemycket. asså blygläppen hänger ut 2cm minst och om man drar i den kan det bli upp till 5-7cm. jag är oskuld och jag vet om jag inte skrev såhär "jag vet att killar kanske inte bryr sig om det" så skulle ni säga att det är inget att skämmas för. Finns det något att göra? opration?



ps jag är 14år

2009-12-16 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0