Svar på tal


Anonym om Ni är bäst!:
hah jag älskar er<3 helt underbar blogg, och kul att man får fråga er när man undrar något:)
har nu en fråga till er :)
jag har haft nu länge komplex över mina bröst. dom e int vackra på något sätt. dom e små, växer små hårstrån runt bröstvårtan och har inåtvända bröstvårtor, jaa ni fattar. håstråna brukar jag ta bort med pincett , det e int så farligt bara irriterande, men finns det något man kan göra för att få bröstena att växa? har hört massor om att massage , piller och sådant kan hjälpa. e 15 nu o de känns som mina bröst inte vuxit på ett år! jag vet att det inte finns så mycket att göra (förutom plastikopeartion). Men finns det NÅGOT man kan göra för att dom skall bli större??
tack för en bra blogg<3



Svar: tack så hemskt mycket, & vi älskar er läsare.
Jag lovar att de flesta kvinnorna har komplex för sina bröst. Antingen är de för stora, för små, liten bröstvårta, för stor bröstvårta, hårig.. m.m jag de finns hur mycket som helst man hör om. Jag tycker inte du ska ha komplex för att du har inåtvända vårtor för de är många många som har de, och de där med att du har hår på brösten, de har ju i princip alla till och med jag, en del har de lite synligare än andra. De är ju helt normalt!!!!

De där med att du är missnöjd med dina bröst, jag har ungefär samma problem som dig, jag trivs inte alls med mina. Men visste du att dina bröst växer i hela 10 år efter du fått mens, så de har absolut inte växt klart än. Tycker inte att du ska plastikoprera dig, de handlar bara om att acceptera dig för den du är, när du ställer dig framför spegeln säger du 10 gänger för dig själv, olika komplimanger om hu snygg du är, att du har fina tuttar. jag jag vet inte vad, men så upprepar du de här varje dag. Alla är olika, och man får killar även om man har mindre bröst, tro mig. Lär dig bara att acceptera dig själv så kommer killarna hunda efter dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0