Svar

...! om Dålig vän?:
hej! jag undrar om:

jag har inte fått min mens och det där...
men händer det något om jag har sex ändå?

asso jag har fått höra att typ något spricker.... men jag vet inte om det är sant.. HJÄLP!

Svar: Om du tänker på att du kan bli gravid så finns det ingen risk till det men du kan fortfarande få könssjukdomar så använd kondom. :)

Du måste se till att vara upphetsad vid samlaget, då kommer du att ''vidgas'' och då är det inga problem. Man kan dock ändå börja blöda men det är normalt. // Dr's Jones.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker ni ska kolla upp lite mer och inte bara svara. man kan visst bli gravid utan att man fått första mensen! "En flicka blir alltså fertil i och med att den första menstruationen kommer. Eller rättare sagt 14 dagar dessförinnan, då den första ägglossningen startade." och man vet ju aldrig när den börjar om man aldrig haft mens.

2009-12-28 @ 22:23:42
Postat av: Anonym

det har kommit en ny skvaller blogg ,

kolla in den : skvallerskit.blogg.se

hahhaa värd att kolla in!



bra blogg btw.. :)

2009-12-29 @ 00:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0