Svar

Hej dr jones. 

jag har en dildo som jag brukar använda typ ofta och det är såå skönt! :$ ja gillar en kille jätte mycket och han gillar mig. jag har sovit över hos han en gång och ska snart ingen. han är verkligen underbar han säger hela tiden att han vill ha sex med mig men att jag ska säga till när jag är redo. Och jag är verkligen redo! jag vill gärna att jag ska tappa oskulden med han men jag fegar alltid ur! jag har vart i situationen många gånger förut och har alltid fegat ur. jag får super dåligt samvete efter attt jag gör det för jag vill liksom bli av med skiten (oskulden) så snälla dr jones skulle du kunna hjälpa mig hur jag ska göra !!!!!! :( 
Svar: det låter lite som när jag först träffade min pojkvän (ex nu..) jag tyckte mkt om honom och kände mig själv redo, jag ville också bara bli av med den! Vi provade en gång o allt gick skitdåligt! så jag började fega ur, o kom på ursäkter till att inte sova över igen. En kväll hände det bara av sig själv:)
 Om du känner att du kan lita på honom så kan du försöka prata om det, och med tanke på att du har en dildo så borde det inte göra så ont. En viktig sak är att vara avslappnad, försök tänka på ngt annat, föreställ dig en plats där du ä lugn.. Han verkar vara en toppenkille, lycka till!
/dr's jones

Kommentarer
Postat av: maja

Hej dr jones!

Jag har ett litet problem, min pojkvän tjatar om att vi ska ha trekant men jag vill inte! jag vill liksom inte ge bort min pojkvän till någon annan jag vill heller inte riskera att han kan vara otrogen efteråt. Jag vill vekligen inte men han slutar inte tjata.. Kan det ändå hjälpa våran relation? Om jag skulle få välja skulle jag nog vilja vara med 2 killar men han vill ju ha 2 tjejer.. Hjälp vad ska jag göra?!

2009-12-19 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0