Svar

Postat av: Alex
Aha okej jag förstår ;) nej jag förstår precis hur ni är skulle aldrig banga på er ni är en tjej som förstår precis hur vi killar vill ha det! :D
Jag ställer några frågor här:
Hur gamla är ni?
Vad föredrar ni på killar, rakade eller inte?
puss <3

Svar: Haha ja en del kan vi iaf! men vi kan alltid lära oss mer, har du något speciellt som du går igång på kanske..:P o ni andra killar vad tänder ni på?

Vi är 15-16 år gamla, hur gamla är ni som läser bloggen?

Och vi tre är överens om att vi nog föredrar rakade men ni får såklart välja själva ni ska förstås trivas i det!;)

Kommentarer
Postat av: Emil

jag är 15 år och jag är rakad, vill helst att tjejen ska vara det också, skulle fan inte heller banga på nån av er =P

2009-12-17 @ 21:17:39
Postat av: Alex

Jag är en blond kille på 15 år, magrutor, och stor snopp även rakad, vad tycker ni? :)

2009-12-17 @ 21:23:14
Postat av: dr'sjones

Emil: tack emil ! vi skulle nog inte tacka nej till dig!



Alex: Det bangar vi inte heller på!! Du kan ju ge oss ditt nummer hehexD

2009-12-17 @ 21:40:24
URL: http://drjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0